IBM и Salon Media пилотират блокчейн с доказана концепция, създаден от AdLedger, неправителствен консорциум, който разработва споделени технологии за пазара на дигиталната реклама.
„Проектът за съвместяване на кампании“ използва технологията блокчейн, за да премахне посредниците между рекламодатели, издатели и потребители, които в момента правят индустрията уязвима към високотехнологични рекламни измами, като измама с бот и подправяне на домейни. Насочвайки се по-специално към помирението на кампаниите, доказателство за концепция (PoC) записва договорни условия, плащания за издатели и подробности за изпълнението на договорните условия в споделена система, която е неизменна и напълно подлежаща на одит.
Чад Андрюс, световен лидер в рекламните решения в IBM, пише в AdWeek, 18-ти април:
„С peer-to-peer блокчейн мрежа, е възможно постигането на прозрачност в дигиталната верига за реклами. Но гарантирането на успеха му ще изисква цялата индустрия, включително рекламодатели, доставчици на технологии, издатели и агенции, да се слеят около споделена, одитируема версия на истината. Подобен пакт би улеснил прозрачността в одита, помирението, разкриването на измами, управлението на несъответствията и плащанията.“
Неотдавнашен доклад на Juniper Research оценява, че цифровите рекламодатели ще загубят около 19 млрд. долара от измами през 2018 г., което е равно на 52 млн. долара на ден.
AdLedger понастоящем разработва два блокчейна, насочени към повишаване на прозрачността и сигурността на данните за рекламодателите и издателите; едната е медийна кампания, изпълнена през целия си жизнен цикъл на блокчейн платформа, а втората засяга спазването на Регламента за защита на общите данни (GDPR).
Salon Media наскоро предизвика противоречия, когато излезе новината, че предлага на посетителите на сайта си евфемистичната възможност да позволи на Salon да получи достъп до „неизползвана компютърна мощ“ на посетителя, вместо да вижда реклами; по същество иска разрешение да копае криптовалути в компютъра на посетителя, без да го казват.
Предстоящата седмица се очертава да бъде една от най-ключовите за световните пазари от месеци насам. С петте големи икономически събития в САЩ, насрочени между 30 юли и 1 август, волатилността е почти гарантирана – и крипто пазарът се подготвя за въздействие.
Глобалната финтех платформа eToro официално стартира 24/5 търговия със 100-те си най-популярни акции в САЩ, давайки на потребителите възможност да купуват и продават акции по всяко време от понеделник до петък.
Нова графика на Bitwise Asset Management предизвика шок във финансовия свят, показвайки, че обемът на транзакциите със стабилни монети вече съперничи, а в някои случаи и надминава глобалните плащания на Visa.
Милиардерът Рей Далио, основател на Bridgewater Associates, предложи балансираният инвестиционен портфейл да включва до 15% заделяне на средства в злато или Биткойн, въпреки че той лично остава по-склонен към традиционните активи.