Търговец на криптовалути превърна инвестиция от $800 в $400,000 само за една седмица, търгувайки с токена Moo Deng (MOODENG).
На 10 септември трейдърът използва децентрализираната борса Raydium, която работи в Solana мрежата, за да обмени 6 SOL за MOODENG токени. Инвестицията отбеляза драстично 500-кратно увеличение, тъй като стойността на MOODENG нарасна поради шума в социалните медии.
Към 17 септември MOODENG се търгуваше на цена от $0.0163, отбелязвайки ръст от 120% само за 24 часа. Името на монетата произлиза от бебе хипопотам пигмей от Тайланд, придобило известност в интернет, което подхранва популярността на меме криптовалутата.
Успехът на MOODENG подчерта тенденция, при която трейдърите се възползват от меме монети, свързани с известни интернет феномени.
Например, друг трейдър наскоро превърна $16,550 в $1.8 милиона с First Neiro (NEIRO) токена, вдъхновена от Shiba Inu, свързан с Dogecoin талисмана.
Неотдавнашните ончейн данни за Dogecoin (DOGE) разкриват рязко повишаване на активността, което свидетелства за нарастващ оптимизъм сред крипто инвеститорите по отношение на популярната меме монета.
Раул Пал, главен изпълнителен директор на Real Vision и виден макро анализатор, е идентифицирал блокчейн от първи слой, който според него може да стане доминиращ в крипто пространството.
Commerzbank, една от водещите финансови институции в Германия, официално навлезе на пазара на криптовалути, като вече предлага попечителски услуги и търговия, след като години наред наблюдаваше отблизо сектора.
Ripple, реномирана финтех компания, известна с постоянните си иновации и партньорства, се бори да отрази растежа си в цената на своята криптовалута XRP през последните седем години.