Били Маркъс, създателят на Dogecoin, известен като „Shibetoshi Nakamoto“, изрази загриженост във връзка с увеличаването на броя на измамните реклами в социалните медии и призова за по-силна защита на потребителите на криптовалути срещу измами и злонамерен софтуер.
Основният фокус на Маркъс е върху „malvertising“ – злонамерени реклами, които вграждат зловреден софтуер за кражба на данни или превземане на устройства.
Тези тактики подкопават доверието в онлайн рекламите, като карат потребителите да използват блокери на реклами, които могат да филтрират и легитимните реклами. Тази загуба на доверие е особено вредна за крипто общността, където сигурността е от първостепенно значение.
Посланието на Маркъс призовава за всеобхватен подход за справяне с измамните реклами и възстановяване на доверието в Web3 екосистемата.
Това включва по-строга проверка на рекламите, за да се гарантира тяхната легитимност, постоянно обучение от страна на крипто влиятелните личности и ръководителите на проекти за често срещаните измами и усъвършенствани мерки за откриване от страна на платформите за социални медии за премахване на злонамерени реклами. Етичните рекламни практики също са от решаващо значение, за да се гарантира, че рекламите не са нито подвеждащи, нито вредни.
Coinbase заведе съдебни дела срещу Комисията по ценни книжа и фондови борси на САЩ (SEC) и Федералната корпорация за застраховане на депозитите (FDIC) за това, че не са изпълнили искания по Закона за свобода на информацията (FOIA).
Матю Милър, говорител на Държавния департамент на САЩ, обяви награда в размер до $5 милиона за информация, която да доведе до залавянето на “криптокралицата” Ружа Игнатова.
Неотдавна от Измир, Турция, се появиха новини за трагичен инцидент, като един от участниците е Ридван Кахраман, който простреля смъртоносно съпругата си в главата.
Съдия от Флорида осъди Майкъл Кейн, бившия главен изпълнителен директор на Hydrogen Technology Corporation, на близо четири години затвор.