Home

Властите във Великобритания забраниха две реклами на Crypto.com

06.01.2022 11:39 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Властите във Великобритания забраниха две реклами на Crypto.com

Органът по стандартите за реклама на Обединеното кралство (ASA) забрани две реклами от Crypto.com. Рекламите са свързани със закупуване на криптовалута с кредитни карти и проценти на печалба, които според ASA са представени в подвеждаща форма.

Органът за стандарти за реклама на Обединеното кралство (ASA) забрани две реклами от Crypto.com в поредния си опит за ограничаване на рекламите в крипто пространството.

Двете реклами се появиха съответно през юли и септември 2021 г. в играта Love Balls и приложението Daily Mail. Първата беше свързана с печалбите от криптовалута, а втората включваше незабавно закупуване на Биткойн (BTC) с кредитна карта.

Реклами на Crypto.com под обстрел

ASA твърди, че и двете реклами на Crypto.com „бяха подвеждащи, защото не успяха да илюстрират риска от инвестицията“ и „бяха безотговорни и се възползваха от неопитността или доверчивостта на потребителите„. Освен това той твърди, че рекламите подвеждат зрителите, защото „не са успели да направят ясни ограничения за закупуване на криптовалута с кредитна карта“ и че процентът на лихвените печалби е необоснован и че методът на изчисляване не е ясен.

Crypto.com отговори на въпроса, като каза, че рекламите са били премахнати. Освен това се посочва, че рекламите са предназначени да рекламират „скоростта, с която потребителите могат да купуват криптовалута на своята платформа„. ASA потвърди решението си и няма да позволи на рекламите да се показват отново в същия формат.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ
Броят на страните, които забраняват крипто, се е удвоил за три години

Властите обръщат много внимание на крипто пространството и последният ход е само още един в това, което изглежда е дневен ред, фокусиран върху справянето с опасни крипто реклами. ASA беше много активен през последните седмици и каза, че ще засили наблюдението на крипто рекламите.

Засилване на регулациите

Обединеното кралство непрекъснато увеличава фокуса си върху крипто пазара, като Органът за финансово поведение (FCA) също предупреждава социалните платформи за крипто реклами. FCA вярва, че крипто промоциите се нуждаят от по-строга регулация и за тази цел предприема много стъпки.

FCA също така поиска от борсите първо да получат одобрение. Coinpass стана първата крипто борса, базирана в Обединеното кралство, която получи одобрение. В това отношение изглежда, че Обединеното кралство следва Южна Корея.

Едно от предимствата обаче е, че председателят на FCA заяви, че има обещаващи случаи на употреба в крипто. Това намеква, че Обединеното кралство няма да прилага никакви драконови ограничения, а по-скоро се фокусира върху защитата на инвеститорите.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Анализаторите предупреждават, че крипто пазарът ще претърпи загуби през декември преди експлозивното рали

Крипто аналитиците прогнозират възможно отдръпване на пазара през декември, преди да се засили следващото възходящо движение.

01.12.2024 19:00 2 мин. четене Kosta Gushterov

Ето какво доведе до краха на платежната система на Facebook

Дейвид Маркъс, бивш ръководител на проекта Diem на Facebook, разкри, че неуспехът на инициативата не се е дължал на регулаторни проблеми.

01.12.2024 17:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Английската централна банка разкри какво застрашава глобалната икономика

Английската централна банка (BoE) алармира за ескалиращите търговски ограничения, като предупреди, че те представляват значителен риск за глобалната икономическа стабилност и инфлацията.

01.12.2024 14:00 1 мин. четене Kosta Gushterov

Coinbase отправи предупреждениe към потребителите за 6 криптовалути

Борсата за криптовалути Coinbase започна да информира европейските си потребители за предстоящи ограничения.

01.12.2024 13:00 1 мин. четене Kosta Gushterov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.