Home

Властите във Великобритания забраниха две реклами на Crypto.com

06.01.2022 11:39 2мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Властите във Великобритания забраниха две реклами на Crypto.com

Органът по стандартите за реклама на Обединеното кралство (ASA) забрани две реклами от Crypto.com. Рекламите са свързани със закупуване на криптовалута с кредитни карти и проценти на печалба, които според ASA са представени в подвеждаща форма.

Органът за стандарти за реклама на Обединеното кралство (ASA) забрани две реклами от Crypto.com в поредния си опит за ограничаване на рекламите в крипто пространството.

Двете реклами се появиха съответно през юли и септември 2021 г. в играта Love Balls и приложението Daily Mail. Първата беше свързана с печалбите от криптовалута, а втората включваше незабавно закупуване на Биткойн (BTC) с кредитна карта.

Реклами на Crypto.com под обстрел

ASA твърди, че и двете реклами на Crypto.com „бяха подвеждащи, защото не успяха да илюстрират риска от инвестицията“ и „бяха безотговорни и се възползваха от неопитността или доверчивостта на потребителите„. Освен това той твърди, че рекламите подвеждат зрителите, защото „не са успели да направят ясни ограничения за закупуване на криптовалута с кредитна карта“ и че процентът на лихвените печалби е необоснован и че методът на изчисляване не е ясен.

Crypto.com отговори на въпроса, като каза, че рекламите са били премахнати. Освен това се посочва, че рекламите са предназначени да рекламират „скоростта, с която потребителите могат да купуват криптовалута на своята платформа„. ASA потвърди решението си и няма да позволи на рекламите да се показват отново в същия формат.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ
Броят на страните, които забраняват крипто, се е удвоил за три години

Властите обръщат много внимание на крипто пространството и последният ход е само още един в това, което изглежда е дневен ред, фокусиран върху справянето с опасни крипто реклами. ASA беше много активен през последните седмици и каза, че ще засили наблюдението на крипто рекламите.

Засилване на регулациите

Обединеното кралство непрекъснато увеличава фокуса си върху крипто пазара, като Органът за финансово поведение (FCA) също предупреждава социалните платформи за крипто реклами. FCA вярва, че крипто промоциите се нуждаят от по-строга регулация и за тази цел предприема много стъпки.

FCA също така поиска от борсите първо да получат одобрение. Coinpass стана първата крипто борса, базирана в Обединеното кралство, която получи одобрение. В това отношение изглежда, че Обединеното кралство следва Южна Корея.

Едно от предимствата обаче е, че председателят на FCA заяви, че има обещаващи случаи на употреба в крипто. Това намеква, че Обединеното кралство няма да прилага никакви драконови ограничения, а по-скоро се фокусира върху защитата на инвеститорите.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Binance разкри нова платформа, която цели да помогне на малките бизнеси да навлязат в Web3

BNB, блокчейн екосистемата, свързана с Binance, пусна нова платформа, чиято цел е да опрости токенизацията на активи от реалния свят (RWA) и акции на частни компании.

06.11.2024 19:30 2мин. четене Alexander Zdravkov

Южна Корея стартира пилотен проект за CBDC

Южна Корея напредва с пилотна програма за дигитална валута на централната си банка (CBDC), като целта е да се използва за образователни и социални ваучери.

06.11.2024 17:30 2мин. четене Alexander Zdravkov

Кипър удължава срока за прекратяване на европейските операции на FTX до 2025 г.

Кипър удължи срока на прекратяване на дейността на FTX в Европа с още шест месеца, с което на практика спря предлагането на услуги и приемането на нови клиенти до 30 май 2025 г.

06.11.2024 17:00 1мин. четене Alexander Zdravkov

Новината за втория мандат на Тръмп предизвика рали на фондовия пазар

В сряда завръщането на Доналд Тръмп като президент на САЩ за втори мандат подхрани фондовите пазари.

06.11.2024 16:33 2мин. четене Kosta Gushterov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.