Куотърбекът на Buccaneers Том Брейди създава NFT компания.
Начинанието, наречено Autograph, ще събере звезди от спорта, развлеченията, модата и поп културата, за да разработи уникални дигитални колекционерски предмети.
“Autograph ще обедини някои от най-емблематичните имена и марки в света с най-добрите в класа дигитални артисти, за да създават NFT и новаторско преживяване за общността от фенове и колекционери”, каза съоснователят и главен изпълнителен директор на Autograph Дилън Розенблат.
Брейди и Розенблат ще служат като съпредседатели. Консултативният екип на компанията включва старши вицепрезидент от Apple Еди Кю, изпълнителният директор на Lionsgate Джон Фелтеймер, изпълнителният директор на Live Nation Entertainment Майкъл Рапино, съоснователите на DraftKings Джейсън Робинс и Пол Либерман, изпълнителният директор на Cameo Стивън Галанис, Доджърс, съсобственикът на Warriors Питър Губер, президентът на DraftKings North America Мат Калиш и други.
NFT са уникално дигитално съдържание, свързано с блокчейна. NFT е като да купите основните записи на албум или оригиналната версия на картина. Това е предмет с колекционерска стойност, но вместо да виси на стена или да седи на рафт, той се намира в цифров портфейл.
Дедоларизацията ще заема централно място на предстоящата среща на върха на БРИКС през 2024, планирана за октомври тази година.
Европейският парламент наскоро прие нови разпоредби, които имат за цел да наложат официални изисквания за надлежна проверка на крипто компаниите с цел борба с прането на пари.
Опитен инвеститор в меме монети привлече вниманието, защото само за няколко седмици превърна първоначална инвестиция от $8,524 в зашеметяващите $12,800,000.
През изминалата седмица пазарната нестабилност, дължаща се на глобалните икономически проблеми и геополитическото напрежение, предизвика колебания в основните индекси, което накара инвеститорите да търсят стабилност. Акциите, изплащащи дивиденти, се очертават като надежден вариант в условията на тази несигурност.