Начало » Super Bowl рекламата на Coinbase беше толкова популярна, че срина приложението

Super Bowl рекламата на Coinbase беше толкова популярна, че срина приложението

14.02.2022 17:17 1 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Super Bowl рекламата на Coinbase беше толкова популярна, че срина приложението

Coinbase направи своя дебют в Super Bowl със забележително хитра реклама с QR код, която може би беше твърде успешна.

Кампанията на борсата “По-малко приказки, повече Биткойн” изглежда временно срина приложението си след излъчването на рекламата.

Пълната 60-секундна реклама почти изцяло се състоеше от цветен подскачащ QR код, напомнящ на емблематичното DVD лого. Когато бъде сканиран, кодът довежда зрителите до промоционалния уебсайт на Coinbase, предлагайки промоция от $15 в безплатен BTC на стойност $15 за нови регистрации, заедно с подаръци за $3 милиона, в който клиентите могат да участват.

Не Пропускай: KPMG инвестира в Биткойн и Етериум

Офертата е ограничена, като новите клиенти имат време до 15-ти февруари да получат промоцията от $15 – нещо, което може да е проблем, тъй като приложението на Coinbase се срина, вероятно поради огромния приток на трафик от рекламата.

Компаниите за криптовалути са със силно присъствие на тазгодишния Super Bowl, като множество компании – включително Crypto.com и FTX – използват голямото спортно събитие за популяризиране на услугите си.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Крипто пазарът е изправен пред риск – какво да очакваме?

Поредица от предупреждения повишава възможността крипто пазарът да навлиза в мечи етап.

17.04.2025 19:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

ОКХ навлиза повторно на американския пазар след споразумение за $500 милиона

OKX официално навлиза на крипто пазара в САЩ, разкривайки планове за внедряване на своята централизирана платформа за търговия и услуга за портфейли в цялата страна.

17.04.2025 18:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Столицата на Панама ще приема плащания в криптовалути за данъци и обществени услуги

В ход, позициониращ Панама Сити в челните редици на дигиталните финанси в Латинска Америка, кметът Майер Мизрахи разкри, че градът скоро ще започне да приема плащания в криптовалути за различни обществени услуги, включително данъци, разрешителни и дори автобусни билети.

17.04.2025 17:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Банките на Уолстрийт регистрират печалби – какви са икономическите нагласи?

Тъй като търговското напрежение нараства и икономическите сигнали стават все по-трудни за разчитане, най-големите американски банки публикуват тримесечни резултати, които отразяват както устойчивостта, така и предпазливостта.

16.04.2025 20:00 3 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.