Coinbase направи своя дебют в Super Bowl със забележително хитра реклама с QR код, която може би беше твърде успешна.
Кампанията на борсата “По-малко приказки, повече Биткойн” изглежда временно срина приложението си след излъчването на рекламата.
ICYMI
Now that we have your attention we’d like to announce that we’re giving away $15 in BTC to anyone who joins Coinbase by 2/15.
Click below for more info and RT to tell your friends!
Sign up and see terms here → https://t.co/fKHisXZJJc pic.twitter.com/SDWUup2Ql5
— Coinbase (@coinbase) February 14, 2022
Пълната 60-секундна реклама почти изцяло се състоеше от цветен подскачащ QR код, напомнящ на емблематичното DVD лого. Когато бъде сканиран, кодът довежда зрителите до промоционалния уебсайт на Coinbase, предлагайки промоция от $15 в безплатен BTC на стойност $15 за нови регистрации, заедно с подаръци за $3 милиона, в който клиентите могат да участват.
Не Пропускай: KPMG инвестира в Биткойн и Етериум
Офертата е ограничена, като новите клиенти имат време до 15-ти февруари да получат промоцията от $15 – нещо, което може да е проблем, тъй като приложението на Coinbase се срина, вероятно поради огромния приток на трафик от рекламата.
Компаниите за криптовалути са със силно присъствие на тазгодишния Super Bowl, като множество компании – включително Crypto.com и FTX – използват голямото спортно събитие за популяризиране на услугите си.
Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.
Поредица от предупреждения повишава възможността крипто пазарът да навлиза в мечи етап.
OKX официално навлиза на крипто пазара в САЩ, разкривайки планове за внедряване на своята централизирана платформа за търговия и услуга за портфейли в цялата страна.
В ход, позициониращ Панама Сити в челните редици на дигиталните финанси в Латинска Америка, кметът Майер Мизрахи разкри, че градът скоро ще започне да приема плащания в криптовалути за различни обществени услуги, включително данъци, разрешителни и дори автобусни билети.
Тъй като търговското напрежение нараства и икономическите сигнали стават все по-трудни за разчитане, най-големите американски банки публикуват тримесечни резултати, които отразяват както устойчивостта, така и предпазливостта.