Coinbase направи своя дебют в Super Bowl със забележително хитра реклама с QR код, която може би беше твърде успешна.
Кампанията на борсата “По-малко приказки, повече Биткойн” изглежда временно срина приложението си след излъчването на рекламата.
ICYMI
Now that we have your attention we’d like to announce that we’re giving away $15 in BTC to anyone who joins Coinbase by 2/15.
Click below for more info and RT to tell your friends!
Sign up and see terms here → https://t.co/fKHisXZJJc pic.twitter.com/SDWUup2Ql5
— Coinbase (@coinbase) February 14, 2022
Пълната 60-секундна реклама почти изцяло се състоеше от цветен подскачащ QR код, напомнящ на емблематичното DVD лого. Когато бъде сканиран, кодът довежда зрителите до промоционалния уебсайт на Coinbase, предлагайки промоция от $15 в безплатен BTC на стойност $15 за нови регистрации, заедно с подаръци за $3 милиона, в който клиентите могат да участват.
Не Пропускай: KPMG инвестира в Биткойн и Етериум
Офертата е ограничена, като новите клиенти имат време до 15-ти февруари да получат промоцията от $15 – нещо, което може да е проблем, тъй като приложението на Coinbase се срина, вероятно поради огромния приток на трафик от рекламата.
Компаниите за криптовалути са със силно присъствие на тазгодишния Super Bowl, като множество компании – включително Crypto.com и FTX – използват голямото спортно събитие за популяризиране на услугите си.
Страните от БРИКС развиват смела програма за отказ от щатския долар в полза на единна криптовалута за международна търговия.
Двама адвокати на Комисията по ценните книжа и борсите (SEC) – Майкъл Уелш и Джоузеф Уоткинс – подадоха оставка след критики от страна на федерален съдия за работата им по крипто дело, свързано с платформата DEBT Box на Digital Licensing Inc.
Morgan Stanley прогнозира светло бъдеще за щатския долар (USD), въпреки опасенията във финансовата сфера за неговата уязвимост в условията на многополюсен валутен пейзаж.
Рик Ридър, главен инвестиционен директор на отдел “Глобален фиксиран доход” в BlackRock, предполага, че Федералният резерв (Фед) може да намали лихвените проценти два пъти тази година, тъй като инфлацията показва признаци на забавяне.