Crypto.com сключи 20-годишен договор с AEG, собственик и оператор на Staples Center в Лос Анджелис, за преименуване на едно от най-известните места за спорт и забавление в САЩ.
Staples Center, официалният дом на четири професионални спортни франчайза – баскетболните Lakers, Clippers и Sparks и хокейния Kings, ще бъде преименуван на Crypto.com Arena. Центърът е домакин и на много предавания на наградите ГРАМИ. Предстоящите награди ГРАМИ през януари също ще се проведат в същия център.
Crypto.com се съгласи да плати на AEG $700 милиона за правата за именуване, казва източник, запознат със сделката. Това го прави една от най-големите спонсорски сделки в историята на спорта.
По-специално, сделката е в кеш, а не в криптовалута, каза говорител на Crypto.com.
Ребрандирането на Staples Center ще влезе в сила на 25-ти декември, като се очаква промяната на физическите надписи да се осъществи до юни следващата година.
Това е първият път, когато името на центъра се променя, откакто за първи път беше открит през 1999 г. По това време Staples, американски търговец на дребно за офис консумативи, похарчи $120 милиона, за да постави името си на центъра за 20 години.
„Това партньорство е за бъдещето„, каза в изявление изпълнителният директор и президент на AEG Дан Бекерман.
„AEG и Crypto.com не само споделят визия за иновациите и бъдещето на спорта и развлеченията, но имаме и общ ангажимент към нашите общности, където работим и живеем.“
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Twitter: Няма логика да инвестираме в крипто сега
Крипто фирмите харчат милиони долари за спортни спонсорски сделки. FTX, Coinbase, Binance и BitMEX са подписали подобни партньорства с различни спортни организации, включително отбори по футбол, баскетбол, бейзбол, крикет и Формула 1.
Една от ключовите цели на тези фирми изглежда е привличането на масовите потребители в крипто света.
PayPal разшири обхвата на своята стабилна монета, PayPal USD (PYUSD), до мрежата Arbitrum, отбелязвайки ключова стъпка в стратегията си за интегриране с по-бърза и по-рентабилна блокчейн инфраструктура.
Citigroup оценява потенциалното пускане на своя собствена стабилна монета, обезпечена с щатски долари, което е сигнал за нарастваща промяна в нагласите на традиционните финансови институции към дигиталните активи.
Според известен крипто анализатор традиционният четиригодишен цикъл, който някога определяше поведението на пазара на Биткойн и алткойните, вече е отживелица.
Главният изпълнителен директор на JPMorgan Chase Джейми Даймън остава скептично настроен към стабилните монети, но твърди, че игнорирането им не е опция за най-мощната банка в света.