Базираният на Solana NFT пазар Snowcrash ще пусне NFT колекции на Боб Дилън и Майлс Дейвис по-късно тази година.
Базираният на Solana NFT пазар Snowcrash обяви, че Sony Music и Universal Music Group – двата най-големи музикални лейбъла в света – са си партнирали официално с предстоящата платформа.
Двата музикални лейбъла ще пуснат NFT колекциите на Bob Dylan и Miles Davis по-късно тази година, преди по-широката интеграция на техните списъци с изпълнители. Джеси Дилън, който вероятно неслучайно е син на Боб Дилън, е съосновател на пазара Snowcrash, който взима името си от научнофантастичния роман на Нийл Стивънсън от 1992 г., и който е изобретил термина Metaverse.
Боб Дилън има голяма инвестиция от двата лейбъла: UMG похарчи около 400 милиона долара за неговия каталог с песни през 2020 г., докато Sony купи правата му за запис на музика за повече от 150 милиона долара миналата година.
В изявление Дилън-младши посочи, че настоящият пазар за NFT е само „върхът на айсберга“ и че той е избрал блокчейн Solana над мрежата Ethereum, за да стартира платформата, защото вярва, че е по-добре за околната среда.
Snowcrash ще се конкурира със съществуващите базирани на Solana NFT пазари като MagicEden и Solanart, двете водещи борси по обем на търговия във веригата.
Денис Кукър, президент на Sony за цифров бизнес, каза, че Sony Music работи със Snowcrash, за да „разработи редица възможности за нашите записващи изпълнители с фокус върху предоставянето на достъпни, удобни за потребителя изживявания както за създателите, така и за феновете“.
Отразявайки това чувство, Майкъл Наш, изпълнителен вицепрезидент на Universal Music, каза, че NFT позволяват на техните артисти и лейбъли да „развият своето културно влияние в челните редици на иновациите“.
Snowcrash също има съвместно предприятие с борсата за криптовалути FTX и е стратегически партньор на Solana Labs.
Музикалната индустрия в по-широк план прояви голям интерес към NFT като начин за по-нататъшно осигуряване на приходи от съдържание и създаване на уникални общности, като популярни изпълнители като Nas, Steve Aoki & Kings of Leon всеки печели милиони долари от продажби на NFT.
Прочети Още: Руски войници ще получават Bitcoin ако се предадат на Украйнa
Sony и Universal не са първите големи музикални лейбъли, които се впускат в пространството на Web3, като Warner Music Group си партнира с играта Splinterlands, за да печелят.
Оана Руксандра, главен дигитален директор и изпълнителен вицепрезидент по бизнес развитие в WMG, каза, че създаването на персонализирани токенизирани игри позволява на WMG да „отключи нови потоци от приходи за нашите артисти, които имат интерес към пространството, като същевременно издигат ролята на феновете и общността“.
Комисията по ценните книжа и борсите на САЩ се готви за поредно задълбочено проучване на крипто регулирането, като четвъртата кръгла маса е насрочена за 12 май.
Coinbase постави ново начало в крипто пространството в САЩ, като стартира непрекъсната търговия с фючърси върху Биткойн и Етериум, превръщайки се в първата регулирана платформа в страната, която работи денонощно.
Фондацията Етериум започна 2025 г. с мащабна финансова инициатива, като през първото тримесечие отпусна $32.6 милиона под формата на безвъзмездни средства за подкрепа на проекти, които укрепват инфраструктурата, използваемостта и ангажираността на общността на блокчейна.
Основната фондова борса в Бразилия, B3, прави смела крачка към дигиталните активи с предстоящото пускане на фючърсни договори върху Етериум и Solana.