JPMorgan Chase изрази дълбока загриженост във връзка със злощастен инцидент, при който пенсиониран пощенски служител стана жертва на измама, в резултат на която от сметката му бяха загубени $11,000.
Робърт Улф, жител на щата Индиана, разказа, че е получил привидно автентично текстово съобщение, което уж произхождало от известната банкова институция. В съобщението се отправя запитване дали е инициирал значителни транзакции от сметката си. Според информацията след като отговорил отрицателно, с Улф бързо се свързал убедителен измамник, представящ се за представител на Chase.
Измамникът продължил да предостави еднократен код за достъп на телефона на Улф, като поискал от него да разкрие кода на глас, което той неволно направил.
Впоследствие Улф усетил нещо нередно и незабавно се свързал с банката. Въпреки бързите му действия, от сметката му са изтеглени $11,000.
JPMorgan направи изявление по повод ситуацията на Улф, в което признава скръбния характер на подобни случаи, но сподели решението си да не предоставя компенсация.
В изявлението се подчертава и потенциалната разлика в резултата, ако измамниците бяха използвали платежната платформа Zelle.
Според Reuters 2,100 финансови компании, използващи Zelle, са започнали да възстановяват средства на клиентите, които са били измамени да разрешат престъпни транзакции.
Седем големи финансови институции, сред които JPMorgan Chase и Bank of America, очакват златото да достигне нови върхове до 2025 г.
Взаимодействието с регулаторните органи е от съществено значение за индустрията за добив на Биткойн (BTC).
Кредиторите на FTX в еврозоната ще получат плащания в евро въз основа на цените при затваряне на пазара през 2022 г., плюс такси за обработка в размер до 30%.
Анатолий Яковенко, главен изпълнителен директор и съосновател на „Solana“, открито отправи критики към администрацията на Байдън, особено по отношение на неуспеха ѝ да насърчи създаването на работни места.