Въпреки че обемът на търговията с NFT през второто тримесечие спадна с 40%, тъй като интересът към NFT започва да намалява, световната спортна марка Nike се оказа на печалба от дигиталните токени в условията на зима на крипто пазара.
По-специално, от стартирането си досега проектите на Nike, свързани с NFT, са донесли на компанията приходи от над $185 милиона, което я позиционира като най-печелившата NFT марка, сочат данни на Dune.
Dolce & Gabbana, Tiffany, Gucci и Adidas допълват първите пет марки по общи приходи от NFT при извършване на анализ на ефективността на NFT проектите на големи марки в блокчейна на Етериум (ETH).
Струва си също така да се спомене, че въпреки приходите, цените на Nike NFT са спаднали след достигането на върхови стойности през февруари и април 2022 г.; към 22 август пазарният индекс е $23,986.
Първоначалното подхранване на този цикъл на NFT пространството бе донесено отчасти от комбинация от брандинг и маркетингови усилия. Тези усилия включваха партньорства като Adidas с BAYC и придобиването на RTFKT от Nike, както и покупки, направени от известни личности и участия в музикални клипове.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Легендарният актьор Сър Антъни Хопкинс пуска NFT колекция
Въпреки това, тъй като темпото на промоциите се забави значително, сегашното състояние на NFT изглежда е относително непроменено. През март бе съобщено, че обемът на търговията с NFT на най-големия пазар в света, OpenSea, е спаднал с над 70%.
Според резултатите от ново проучване на DEXterlab от 21 юли, над 30% от потребителите на криптовалути разкриха, че „никога няма да купят“ NFT.
Въпреки че 2021 г. беше добра година за NFT, естественото любопитство е намаляло и потребителите на криптовалути изглежда не се интересуват толкова от тази нова технология, колкото година по-рано.
Опитът на WazirX да преструктурира и компенсира жертвите от хакa за $230 милиона бе отхвърлен от Върховния съд на Сингапур, което поставя плана за възстановяване на борсата под въпрос.
Разривът между Илон Мъск и Доналд Тръмп излезе на публичната сцена, което според някои наблюдатели бележи точка, от която няма връщане назад в отношенията им.
Circle, компанията зад стабилната монета USDC, направи впечатляващ дебют на Нюйоркската фондова борса на 5 юни, като акциите й скочиха със 167% до затварянето на пазара.
Morgan Stanley прогнозира рязък спад на американския долар, като стратезите на банката очакват индексът на долара да падне с 9% през следващата година, достигайки нива от 91, наблюдавани за последно по време на пандемията.