Начало » Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

29.04.2022 10:38 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

Модният гигант Nike пусна първите си CryptoKicks на Етериум в партньорство с RTFKT studios, NFT компанията, която купи през 2021 г.

Маратонките сега се продават за около 2.5 ETH ($7,500) до 3 ETH ($9,000), според доклад на CNET.

Обувките, известни като Nike Dunk Genesis Cryptokicks, са колекция от 20,000 незаменими токена, предназначени за използване в метавселената. Хората, които имат аватари в метавселената, могат да ги носят във виртуалното пространство.

Освен това е възможно да промените външния вид на обувките, като използвате колекционерската колекция “Skin Vials”, която струва най-малко 0.8 ETH ($2,500). Рядкостта на тези обекти се различава и някои от най-редките са на по-високи цени.

Един CryptoKick с флакон с рядък “skin vial” се продава за 45 ETH ($133,000), докато най-редкият от колекцията, флаконът Alien, се продава за 150 ETH ($449,500).

RTFKT обяви старта чрез туит, но не предостави допълнителна информация дали собствениците на NFT ще получат и физически чифт обувки. Въпреки това е осигурен филтър за Snapchat за притежателите, за да покажат обувките си.

Модните компании местят съперничеството в метавселената

Nike не е единствената компания за маратонки, която залага на метавселената. Нейният близък конкурент, Adidas, пусна колекция от 30,000 NFT в партньорство с Bored Apes през 2021 г.

NFT колекцията, наречена Into the Metaverse, в момента се продава в OpenSea с минимална цена от $1,938 ETH ($5,813). В този случай собственикът на NFT ще получи както виртуални, така и реални дрехи.

Съперничеството между двете компании също доведе до инвестиране във виртуални пространства. Nike притежава виртуален магазин в Roblox, докато Adidas наскоро купи земя в Sandbox.

И двете компании са примери за широкия интерес към метавселената в индустрията на модата и облеклото. Dolce and Gabbana, Gucci и Burberry са няколко марки, които стартираха инициативи за метавселена, вариращи от NFT до виртуални магазини в блокчейна.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Ето в какво инвестира Ark Invest на Кати Ууд

Ark Invest, водена от Кати Ууд, променя курса си. Въпреки че все още е оптимистична за дългосрочната траектория на Биткойн, компанията предприе рязка промяна в стратегията си спрямо акциите.

03.05.2025 11:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Kриптовалути без реална стойност заливат пазара

Крипто пазарът бързо се разраства. Според CoinGecko, повече от половината от всички дигитални токени, пуснати на пазара от 2021 г. насам, вече са изчезнали – около 3.7 милиона провалили се проекта, или 52.7% от регистрациите в GeckoTerminal.

03.05.2025 7:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Tether регистрира $1 милиард печалба за първото тримесечие на 2025 година

Tether започна 2025 г. с впечатляващи финансови резултати, като отчете над $1 милиард печалба за първото тримесечие и засили присъствието си в правителствения дълг на САЩ.

02.05.2025 20:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Пилотният проект на Швейцария за CBDC предизвиква глобален интерес

Неотдавнашният експеримент на Швейцария с токенизация на дигитална валута на централната банка (CBDC) се приветства като потенциален модел за глобален прием.

02.05.2025 16:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.