Начало > Други > NFT и метавселена > Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

29.04.2022 10:38 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

Модният гигант Nike пусна първите си CryptoKicks на Етериум в партньорство с RTFKT studios, NFT компанията, която купи през 2021 г.

Маратонките сега се продават за около 2.5 ETH ($7,500) до 3 ETH ($9,000), според доклад на CNET.

Обувките, известни като Nike Dunk Genesis Cryptokicks, са колекция от 20,000 незаменими токена, предназначени за използване в метавселената. Хората, които имат аватари в метавселената, могат да ги носят във виртуалното пространство.

Освен това е възможно да промените външния вид на обувките, като използвате колекционерската колекция “Skin Vials”, която струва най-малко 0.8 ETH ($2,500). Рядкостта на тези обекти се различава и някои от най-редките са на по-високи цени.

Един CryptoKick с флакон с рядък “skin vial” се продава за 45 ETH ($133,000), докато най-редкият от колекцията, флаконът Alien, се продава за 150 ETH ($449,500).

RTFKT обяви старта чрез туит, но не предостави допълнителна информация дали собствениците на NFT ще получат и физически чифт обувки. Въпреки това е осигурен филтър за Snapchat за притежателите, за да покажат обувките си.

Модните компании местят съперничеството в метавселената

Nike не е единствената компания за маратонки, която залага на метавселената. Нейният близък конкурент, Adidas, пусна колекция от 30,000 NFT в партньорство с Bored Apes през 2021 г.

NFT колекцията, наречена Into the Metaverse, в момента се продава в OpenSea с минимална цена от $1,938 ETH ($5,813). В този случай собственикът на NFT ще получи както виртуални, така и реални дрехи.

Съперничеството между двете компании също доведе до инвестиране във виртуални пространства. Nike притежава виртуален магазин в Roblox, докато Adidas наскоро купи земя в Sandbox.

И двете компании са примери за широкия интерес към метавселената в индустрията на модата и облеклото. Dolce and Gabbana, Gucci и Burberry са няколко марки, които стартираха инициативи за метавселена, вариращи от NFT до виртуални магазини в блокчейна.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Ето какво очакват експертите след като Тръмп разтърси света със своите решения

Световните пазари бяха разтърсени, след като президентът Тръмп неочаквано обяви временно замразяване на търговските мита на САЩ, намалявайки ставките до 10% за следващите 90 дни.

12.04.2025 7:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Криптовалутите застрашават щатския долар според главния прокурор на Ню Йорк

Опасенията за неконтролируемия възход на криптовалутите накараха главния прокурор на Ню Йорк Летиция Джеймс да призове Конгреса за незабавна намеса.

11.04.2025 19:00 3 мин. четене Alexander Zdravkov

Швейцария преразглежда връзките си с ЕС на фона на митата на Тръмп

Изненадана от неочаквано високите американски мита, Швейцария се ориентира все повече към Европа, тъй като глобалните съюзи стават все по-непредсказуеми.

11.04.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Чарлз Хоскинсън представи своята визия за следващия етап на блокчейн ерата

По време на Блокчейн седмицата в Париж създателят на Cardano Чарлз Хоскинсън представи своята визия за следващия важен етап от блокчейн еволюцията.

11.04.2025 12:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.