Начало » Други » Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

29.04.2022 10:38 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

Модният гигант Nike пусна първите си CryptoKicks на Етериум в партньорство с RTFKT studios, NFT компанията, която купи през 2021 г.

Маратонките сега се продават за около 2.5 ETH ($7,500) до 3 ETH ($9,000), според доклад на CNET.

Обувките, известни като Nike Dunk Genesis Cryptokicks, са колекция от 20,000 незаменими токена, предназначени за използване в метавселената. Хората, които имат аватари в метавселената, могат да ги носят във виртуалното пространство.

Освен това е възможно да промените външния вид на обувките, като използвате колекционерската колекция “Skin Vials”, която струва най-малко 0.8 ETH ($2,500). Рядкостта на тези обекти се различава и някои от най-редките са на по-високи цени.

Един CryptoKick с флакон с рядък “skin vial” се продава за 45 ETH ($133,000), докато най-редкият от колекцията, флаконът Alien, се продава за 150 ETH ($449,500).

RTFKT обяви старта чрез туит, но не предостави допълнителна информация дали собствениците на NFT ще получат и физически чифт обувки. Въпреки това е осигурен филтър за Snapchat за притежателите, за да покажат обувките си.

Модните компании местят съперничеството в метавселената

Nike не е единствената компания за маратонки, която залага на метавселената. Нейният близък конкурент, Adidas, пусна колекция от 30,000 NFT в партньорство с Bored Apes през 2021 г.

NFT колекцията, наречена Into the Metaverse, в момента се продава в OpenSea с минимална цена от $1,938 ETH ($5,813). В този случай собственикът на NFT ще получи както виртуални, така и реални дрехи.

Съперничеството между двете компании също доведе до инвестиране във виртуални пространства. Nike притежава виртуален магазин в Roblox, докато Adidas наскоро купи земя в Sandbox.

И двете компании са примери за широкия интерес към метавселената в индустрията на модата и облеклото. Dolce and Gabbana, Gucci и Burberry са няколко марки, които стартираха инициативи за метавселена, вариращи от NFT до виртуални магазини в блокчейна.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Илон Мъск представи политически проект – ще подкрепи ли Биткойн?

Технологичният милиардер Илон Мъск представи ново политическо движение, наречено „America Party“, което позиционира като пряко предизвикателство към дългогодишната двупартийна система в Съединените щати.

07.07.2025 12:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Регулаторните органи на ОАЕ отричат слуховете за Toncoin

Властите на Обединените арабски емирства официално отрекоха информациите, свързващи собствеността или участието в Toncoin (TON) с правото на дългосрочна виза, като определиха разпространяващите се твърдения като неточни и подвеждащи.

07.07.2025 11:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Чанпен Джао загатна за нова инициатива свързана с BNB

Чанпен Джао, бившият шеф на Binance, намекна за възможността за нова инициатива, която ще позволи на притежателите на BNB токени да получат право на дългосрочно пребиваване в Обединените арабски емирства чрез модел за стейкинг на токени.

07.07.2025 7:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Ключови икономически събития в САЩ, които да следим през следващата седмица

След седмица на рекордни печалби на американските пазари, инвеститорите пренасочват вниманието си към по-спокоен, но решаващ период от макроикономически събития.

06.07.2025 19:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.