Начало » Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

29.04.2022 10:38 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

Модният гигант Nike пусна първите си CryptoKicks на Етериум в партньорство с RTFKT studios, NFT компанията, която купи през 2021 г.

Маратонките сега се продават за около 2.5 ETH ($7,500) до 3 ETH ($9,000), според доклад на CNET.

Обувките, известни като Nike Dunk Genesis Cryptokicks, са колекция от 20,000 незаменими токена, предназначени за използване в метавселената. Хората, които имат аватари в метавселената, могат да ги носят във виртуалното пространство.

Освен това е възможно да промените външния вид на обувките, като използвате колекционерската колекция “Skin Vials”, която струва най-малко 0.8 ETH ($2,500). Рядкостта на тези обекти се различава и някои от най-редките са на по-високи цени.

Един CryptoKick с флакон с рядък “skin vial” се продава за 45 ETH ($133,000), докато най-редкият от колекцията, флаконът Alien, се продава за 150 ETH ($449,500).

RTFKT обяви старта чрез туит, но не предостави допълнителна информация дали собствениците на NFT ще получат и физически чифт обувки. Въпреки това е осигурен филтър за Snapchat за притежателите, за да покажат обувките си.

Модните компании местят съперничеството в метавселената

Nike не е единствената компания за маратонки, която залага на метавселената. Нейният близък конкурент, Adidas, пусна колекция от 30,000 NFT в партньорство с Bored Apes през 2021 г.

NFT колекцията, наречена Into the Metaverse, в момента се продава в OpenSea с минимална цена от $1,938 ETH ($5,813). В този случай собственикът на NFT ще получи както виртуални, така и реални дрехи.

Съперничеството между двете компании също доведе до инвестиране във виртуални пространства. Nike притежава виртуален магазин в Roblox, докато Adidas наскоро купи земя в Sandbox.

И двете компании са примери за широкия интерес към метавселената в индустрията на модата и облеклото. Dolce and Gabbana, Gucci и Burberry са няколко марки, които стартираха инициативи за метавселена, вариращи от NFT до виртуални магазини в блокчейна.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Дългогодишната прогноза на Чарлз Хоскинсън за криптовалутите се реализира

Докато американските банкови гиганти се придвижват към пускането на единна стабилна монета, основателят на Cardano Чарлз Хоскинсън празнува тиха победа.

24.05.2025 17:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Нова страна се присъединява към банката на БРИКС

В ход, който подчертава глобалното отклонение от господството на американския долар, Алжир официално се присъедини към Новата банка за развитие на БРИКС (NDB).

24.05.2025 16:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

80% от резервациите през Travala се плащат в крипто

Употребата на криптовалути в туристическия сектор е нараснала значително, като нови данни от Travala и Binance Pay разкриват, че почти 80% от резервациите в Travala вече се правят с помощта на дигитални активи.

24.05.2025 13:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Чанпен Джао с коментар за предполагаемите му задкулисни крипто игри с Доналд Тръмп

Основателят на Binance, Чанпен Джао, отхвърли твърденията, че е свързан с World Liberty Financial (WLF), крипто проект, свързана със семейството на Доналд Тръмп.

24.05.2025 12:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.