Продажбите на токенизираният албум на Kings of Leon и техните NFT, започнали на 5-ти март, са генерирали продажби за най-малко $1,45 милиона, или 820 Етериум монети, през първите пет дни според данните на платформата Open Sea.
Въпреки това Rolling Stone съобщава, че представителят на групата оценява приходите над $2 милиона, като $600,000 отиват за Crew Nation Fund за подпомагане на екипи за музика на живо, засегнати от пандемията.
Съобщава се, че събитието е имало дребни проблеми отначалото, тъй като много от феновете на групата са напълно новодошли в крипто и NFT пространството, което доведе до решение за удължаване на продажбите с 24 часа. Сега те ще приключат на 20-ти март.
Групата се завърна от четиригодишна пауза, за да издаде новия си албум “When You See Yourself“, който беше пуснат за първи път като NFT и лимитирана плоча и ще бъде достъпен за редовни покупки от 19-ти март. Непродадените издания ще бъдат изгорени в края от продажбата, добавяйки към оскъдността на всеки токен.
Доходът, генериран до момента, е значително по-малък от последния NFT албум на крипто инфлуенсъра и DJ 3LAU, който генерира над $11 милиона за по-малко от 24 часа. Продуцентът на електронна музика пусна на търг 33 NFT токени в чест на 3-та годишнина от неговия албум Ultraviolet, който включваше не чувана до този момент музика, персонализирани песни и произведения на изкуството по поръчка.
Крипто аудиторията на 3Lau обаче е много по-различна от по-масовите последователи на Kings of Leon. Групата отбелязва в изявление;
[Иновирането не е лесно] … ако беше, нямаше да е иновация. Много фенове, които за първи път купуват NFT, [сега се учат] […] Ще удължим продажбата на NFT колекцията за допълнителни 24 часа, с надеждата, че повече време позволява на повече фенове да участват в това историческо предложение.
NFT бяха пуснати в сътрудничество с YellowHeart, базирана на блокчейн платформа за продажба на билети, която се занимава с търга на NFT пазара OpenSea.
Като част от изданието, KOL пусна шест златни билета, като всички имат шест екземпляра за търг. Златният NFT билет предлага на феновете уникално VIP изживяване, което се състои от билети за предния ред на едно шоу за всяко турне, срещи с групата и поздрави, четири комплекта артикули от турнето, транспорт до концерти, влизане зад сцената и др.
Един от златните билети донесе 89 етера или $160,000. Тези NFT включват и токенизирани албуми, анимирани GIF файлове и произведения на изкуството.
Tether наскоро издаде USDT на стойност $1 милиарда в мрежата TRON, добавяйки ги към $4-те милиарда в USDT, които натрупа през последната седмица.
OKX, глобална крипто борса, публикува своя пети доклад за доказателство на резервите (PoR) като част от усилията си за повишаване на прозрачността в индустрията.
Авторът на бестселъра за лични финанси “Богат татко, беден татко” Робърт Кийосаки отправи предупреждение за състоянието на инфлацията в САЩ, критикувайки властите, че не представят точно ситуацията.
Salesforce, водещата Customer relationship management (CRM) платформа в света, обедини усилията си с Polygon, блокчейн от втори слой, за да разработи система за възнаграждения, базирана на NFT.