Пивоварният гигант Anheuser-Busch InBev има за цел да разтърси веригите за дигитална рекламна доставка с помощта на блокчейн технология.
Най-голямата пивоварна в света пусна първите си дигитални рекламни кампании чрез мобилното приложение Kiip за маркетинг, което използва блокчейна за записване и проследяване на данни. Целта е да се следи и в крайна сметка да се разшири обхватът на конкретна реклама, според прессъобщение.
Кампанията, която започна преди две седмици, включва пет от най-популярните марки на AB InBev, сред които са Budweiser, Bud Light, Michelob Ultra, Limeatrita и Estrellas.
Кампанията е изградена върху новия блокчейн продукт на Kiip, който има за цел да повиши прозрачността и да се справи с проблеми като измамите с мобилни реклами, като запазва базата данни за кампаниите на разположение за всички играчи участващи в продажбите на тези реклами.
Различни показатели – включително впечатления, ангажираност и цена – са кодирани в блокчейна Етериум, а AB InBev може да проследява тези рекламни дейности на всеки час. Този подход намалява времето, което организаторите на кампанията губят при проследяването на показателите. Междувременно купувачите на реклами могат да плащат само за рекламите, които отговарят на критериите им.
Новата рекламна система е най-новото движение на AB InBev в крипто пространството. Белгииският гигант, се присъедини към консорциум, за да експериментира с блокчейн технология за ползване за доставки през март.
Виден крипто анализатор предполага, че Solana (SOL), платформа за смарт договори, показва бичи признаци в различни времеви рамки.
Fetch.ai е в процес на обсъждане на потенциалното сливане на токените с SingularityNET и Ocean Protocol в токен ASI, чиято напълно разгърната стойност се очаква да бъде около $7.5 милиарда.
След вчерашната поява на зелени свещници на графиката на цената, XRP изглежда тръгва по низходяща траектория.
Dogecoin (DOGE), първоначално замислена като криптовалута, вдъхновена от меме, достигна забележителен етап, като надхвърли шест милиона адреса.