Пивоварният гигант Anheuser-Busch InBev има за цел да разтърси веригите за дигитална рекламна доставка с помощта на блокчейн технология.
Най-голямата пивоварна в света пусна първите си дигитални рекламни кампании чрез мобилното приложение Kiip за маркетинг, което използва блокчейна за записване и проследяване на данни. Целта е да се следи и в крайна сметка да се разшири обхватът на конкретна реклама, според прессъобщение.
Кампанията, която започна преди две седмици, включва пет от най-популярните марки на AB InBev, сред които са Budweiser, Bud Light, Michelob Ultra, Limeatrita и Estrellas.
Кампанията е изградена върху новия блокчейн продукт на Kiip, който има за цел да повиши прозрачността и да се справи с проблеми като измамите с мобилни реклами, като запазва базата данни за кампаниите на разположение за всички играчи участващи в продажбите на тези реклами.
Различни показатели – включително впечатления, ангажираност и цена – са кодирани в блокчейна Етериум, а AB InBev може да проследява тези рекламни дейности на всеки час. Този подход намалява времето, което организаторите на кампанията губят при проследяването на показателите. Междувременно купувачите на реклами могат да плащат само за рекламите, които отговарят на критериите им.
Новата рекламна система е най-новото движение на AB InBev в крипто пространството. Белгииският гигант, се присъедини към консорциум, за да експериментира с блокчейн технология за ползване за доставки през март.
Докато Биткойн остава близо до $109,000, Santiment отчита, че Етериум, Solana и XRP дремонстрират признаци на подновяване на силата си на фона на натрупването на големи позиции и променящото се поведение на инвеститорите. Докладът, представен по време на седмичното предаване на Santiment с Тони Едуард (Thinking Crypto), разглежда състоянието на пазара, използвайки ключови показатели като […]
Руският държавен гигант в областта на отбраната и технологиите Rostec разкри планове за пускане на стабилна монета, обвързана с рублата, и платформа за дигитални плащания до края на 2025 г., което е една от най-значимите стъпки на страната към финансова инфраструктура, базирана на блокчейн.
Бившият основен разработчик на Етериум Ерик Конър изложи убедителна оптимистична теза за алткойна, посочвайки сближаването на ончейн данните от и институционалните потоци, което може да подготви почвата за значително покачване на цените.
Докато дигиталните активи продължават да доминират финансовите заглавия, търговците внимателно следят кои токени печелят най-голямо внимание.