Над $30 милиарда в Cardano са били стейкнати в очакване на следващия етап на мрежата.
Около 71.7% от циркулиращото предлагане на ADA (около $31 милиарда) е заложено в около 2,665 басейна, според данни от PoolTool.
Интересното е, че дори при Етериум стойността на заложените средства за стейкинг е значително по-малка – около $12 милиарда. В момента, според данни от stakingrewards, най-много заложени средства има в Cardano.
Големият плюс на стейкинга при Cardano е, че не е нужно да заключвате средствата си за определен период от време, докато трупате токени. Повечето други подобни протоколи имат минимален период за заключване.
ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ: Етериум може да задмине Биткойн
Най-голямото развитие за Cardano тепърва предстои. Имплементацията на смарт договорите ще се случи по-късно това лято (вероятно август), като това ще създаде възможност на протокола да се конкурира с Етериум в DeFi пространството. И това е плюс за мрежата на втората най-голяма криптовалута.
Ако има отлив от Етериум към Cardano, би следвало, че мрежата ще се ‘отпуши’, което означава по-ниски такси за транзакции. Конкуренцията несъмнено е добро нещо за крайния потребител.
Както отразихме наскоро, от IOHK пуснаха тестовата мрежа Alonzo през май, като на 11-ти юни бе съобщено, че изпълнението на смарт договори вече е възможно.
Съоснователят на Етериум и главен изпълнителен директор на Consensys Джо Любин вярва, че нарастващото използване на алткойна в корпоративните резерви може да предефинира начина, по който традиционните финансови институции възприемат втория по големина дигитален актив.
През последните 24 часа централизирани крипто борси отчетоха вълна от масови депозити на алткойни, сочат данни от платформата за ончейн анализи Santiment.
Автономното подразделение на Volkswagen, Volkswagen ADMT, обяви партньорство с Bee Maps — иновативна пространствена навигационна услуга, изградена върху блокчейна Solana.
Големите инвеститори постоянно увеличават лонг позициите си в няколко пренебрегвани алткойна, което сигнализира за потенциална фаза на натрупване в ранен етап.