Farfetch застава с цялата си тежест зад криптовалутите, след като по-рано тази година проведе успешен опит в магазините на Off-White и Browns.
Клиентите, които пазаруват на луксозния пазар, ще могат да сканират QR код, за да получат достъп до своя криптопортфейл и да закупят стоки, използвайки една от седем криптовалути, включително Биткойн, Етериум и Binance Coin, казa Farfetch.
Плащанията с криптовалути ще бъдат приемани от нейните „частни клиенти“ от най-високо ниво през следващите месеци, преди по-широкото им разпространение сред всички клиенти в САЩ, Обединеното кралство и Европа в края на годината. Другите държави ще ги последват през 2023 г.
Farfetch каза, че нейният доставчик на плащания ще приема криптовалутата от клиента (от името на Farfetch) и ще я обменя за фиатна валута. Връщанията, които са били приети от Farfetch или от някой от партньорските бутици на платформата, ще бъдат обработени в оригиналната криптовалута по текущия обменен курс, според пазара.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Илон Мъск коментира DeFi, изграден върху Dogecoin
Farfetch си партнира и с платформата за криптовалути Lunu, за да даде възможност на марките и бутиците да приемат крипто плащания в собствените си магазини за търговия на дребно. Луксозните брандове, които използват технологията Farfetch Platform Solutions, ще могат да приемат криптовалути в началото на 2023 г.
Това следва успешния старт на крипто във водещите магазини на Off-White, собственост на Farfetch, в Париж, Лондон и Милано, както и в базирания в Лондон търговец на луксозни стоки на дребно Browns. „Това беше решаваща стъпка за тестване […] и ние сме развълнувани да споделим нашето техническо […] ноу-хау с нашата общност„, каза основателят, главен изпълнителен директор и председател на Farfetch Жозе Невес. Крипто плащания ще се приемат и във флагмана на Farfetch, Palm Angels, в Милано „в най-скоро време„, каза компанията.
„Като платформена компания ние непрекъснато правим иновации, за да служим като мост за луксозната индустрия към новите технологии и среди […]„, добавя Невес.
Миналия месец Gucci обяви, че ще приема крипто плащания в някои магазини в САЩ, и планира да разшири пилотния проект до всички свои пряко управлявани магазини в САЩ това лято. Този ход беше възприет като важно утвърждаване на валутата от страна на водеща луксозна марка.
Първата седмица на юли носи няколко важни събития в САЩ, които могат да повлияят както на традиционните пазари, така и на сектора на криптовалутите.
Рик Еделман, един от най-влиятелните гласове в областта на личните финанси, радикално промени позицията си по отношение на разпределението на криптовалутите. След години на предпазлив оптимизъм, той вече вярва, че дигиталните активи заслужават много по-голям дял в инвестиционните портфейли от всякога.
В делото срещу Terraform Labs и нейния съосновател До Куон защитата поиска от Федералния съд за Южния окръг на Ню Йорк да удължи срока за подаване на документи преди съдебния процес с две седмици, като го отложи след първоначалната дата 1 юли 2025 г.
Брайън Армстронг, главен изпълнителен директор на Coinbase, отбеляза значително ускорение в приема на криптовалутите от институционалните инвеститори, което се дължи до голяма степен на нарастващата популярност на спот борсово търгуваните фондове и увеличената употреба на Coinbase Prime сред големите корпорации.