Емблематичният американски боксьор Майк Тайсън оглавява нова блокчейн развлекателна платформа, за ново поколение бойци.
На 13 август VentureBeat съобщават, че новото начинание – наречено „Fight to Fame” – ще използва блокчейн технологията, за да подкрепи нова, многостранна платформа, която има за цел да ‘катапултира’ амбициозните бойци към успех чрез социални медии, риалити телевизия, филми, игри , мачове на живо и залагания.
Докато Тайсън ще служи като основател и председател на Комисията по спорта и състезания за Fight for Fame, проектът също така назначава Фарзам Камалабади за свой изпълнителен директор. Други по-известни личности в този екип са двукратният носител на наградата Еми, Тим Смит, за телевизионен продуцент и Стан Лаример за крипто и блокчейн експерт.
Тайсън казва в изявление, че:
„Като опитен боец искам да наставлявам бъдещите поколения, особено бъдещите екшън звезди и да се уверя, че има път към успех в кариерата и справедливо обезщетение. Изграждането на тази глобална платформа за тях е моя страст. “
Според Камалабади, справедливата компенсация се ръководи от блокчейн екосистема, която “решава правомощията, които не са съществували в ерата на Интернет”.
Ще се пусне и фен токен, за да се стимулира ангажираността, както и да се разпределят печалбите от проекта както на бойците, така и на феновете.
Камалбади и Смит отбелязаха, че в случай на титани в индустрията като UFC, бойците често се остават с едва 15% от хонорара си след такси.
Повече подробности за планираното предлагане на токени за фенове на Fight to Fame ще бъдат публикувани в бъдеще. Монетите очевидно ще предоставят права на залагане и право на глас на притежателите им и ще са част от прозрачна икономика, базирана на блокчейн, за цялата екосистема.
Както беше съобщено по-рано, тази зима Litecoin Foundation си партнира с премиерната лига по кикбокс Glory, за да стане официалната криптовалута за тяхната онлайн платформа за стоки и международни събития.
През есента на 2018 г., френският футболен клуб Пари Сен Жермен – който беше приет като „най-популярният“ отбор на страната – си партнираше с блокчейн платформа Socios.com, за да стимулира и монетизира ангажираността и опита на феновете чрез токен екосистема.
Освен срива на Биткойн, който поведе крипто пазара надолу, огромен удар понесе и Shibarium – мрежа от втори слой, изградена на Етериум, разработена от екипа на Shiba Inu.
Блокчейнът на Coinbase от втори слой – Base, който има за цел да улесни рентабилните транзакции в мрежата на Етериум, в момента се бори с рязко повишаване на активността в мрежата.
Наскоро Chiliz направи вълнуващо съобщение, разкривайки ново партньорство с френската лига за представянето на играта Coach Ligue 1.
Solana (SOL) наскоро отбеляза рязък ръст на интереса сред инвеститорите, което доведе до достигане на нови върхове. Едновременно с това меме монетите, стартиращи на платформата Solana, също привлякоха значително внимание.