Алткойн, насърчаващ здравето и фитнеса, постига важни етапи в ценовите графики само дни след като беше листнат на глобалната крипто борса Binance.
Green Metaverse Token (GMT) е един от двата актива на приложението STEPN.
GMT е токенът за управление на STEPN, докато Green Satoshi Token (GST) е токенът на играта.
Според Binance потребителите могат да печелят токени, като купуват незаменими токени (NFT) за маратонки от приложението STEPN и участват в упражнения в реалния живот, които се проследяват от вградените GPS функции на телефона им.
Има също така функция за издаване на персонализирани маратонки под формата на NFT, както и конвертиране на GST в щатски долари (USDC).
В допълнение към управлението, ролите на GMT включват печелене на награди от стейкинг и получаване на достъп до функции в приложението чрез горене.
Приложението също така разполага с децентрализиран портфейл и е достъпно както за iPhone, така и за Android.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Dogecoin скача с 8% след коментарите на Илон Мъск
Поддръжниците на проекта включват инвестиционните посредници Sequoia, Alameda Research и Solana Capital.
Binance за първи път обяви, че добавя GMT към списъка си с крипто активи миналия вторник на Binance Launchpad, когато алткойнът беше оценен на $0.01.
STEPN официално излезе на живо на борсата Binance и след това стана свидетел на поредица от нарастващи цени и в крайна сметка достигна връх от $0.44 в неделя за умопомрачителното увеличение от 4,300%.
Оттогава GMT се коригира след продължителния възход, спадайки с около 25% към момента на писане на цена от $0.29.
Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.
Напоследък Sui нашумя, а екосистемата привлича внимание благодарение на засилената спекулативна търговия и DeFi интереса.
Цената на Pi Coin се повиши след дългоочакваното публикуване на плана за токеномика и миграция.
Блокчейнът на Aptos може да се насочи към значителна промяна в икономическия си модел, тъй като разработчиците предлагат намаляване на стимулите за пасивен стейкинг, за да подтикнат участниците към по-практични роли в екосистемата.
Само през първото тримесечие на 2025 г. Solana е реализирала приходи от $369.5 милиона – вече наполовина от тези, които е реализирала през цялата 2024 г.