Търговец на криптовалути превърна инвестиция от $800 в $400,000 само за една седмица, търгувайки с токена Moo Deng (MOODENG).
На 10 септември трейдърът използва децентрализираната борса Raydium, която работи в Solana мрежата, за да обмени 6 SOL за MOODENG токени. Инвестицията отбеляза драстично 500-кратно увеличение, тъй като стойността на MOODENG нарасна поради шума в социалните медии.
Към 17 септември MOODENG се търгуваше на цена от $0.0163, отбелязвайки ръст от 120% само за 24 часа. Името на монетата произлиза от бебе хипопотам пигмей от Тайланд, придобило известност в интернет, което подхранва популярността на меме криптовалутата.
Успехът на MOODENG подчерта тенденция, при която трейдърите се възползват от меме монети, свързани с известни интернет феномени.
Например, друг трейдър наскоро превърна $16,550 в $1.8 милиона с First Neiro (NEIRO) токена, вдъхновена от Shiba Inu, свързан с Dogecoin талисмана.
Раул Пал, главен изпълнителен директор на Real Vision и виден макро анализатор, е идентифицирал блокчейн от първи слой, който според него може да стане доминиращ в крипто пространството.
Commerzbank, една от водещите финансови институции в Германия, официално навлезе на пазара на криптовалути, като вече предлага попечителски услуги и търговия, след като години наред наблюдаваше отблизо сектора.
Ripple, реномирана финтех компания, известна с постоянните си иновации и партньорства, се бори да отрази растежа си в цената на своята криптовалута XRP през последните седем години.
Етериум (ETH), водещият алткойн, се представя по-слабо от Биткойн (BTC) от началото на 2024 г., което разочарова много инвеститори.