Изглежда брокерската апликация вече не е толкова популярна.
Показателите на Robinhood Markets Inc. за активните потребители и изтеглянията са се понижили през третото тримесечие, според анализатори от JPMorgan Chase & Co.
Комбинацията от по-малка търговска активност и приходи, плюс повече акции на Robinhood, които идват на пазара, означава, че цената на акциите поема сериозен удар, пишат Кенет Уортингтън и Саманта Трент от JPMorgan в бележка в сряда. Те прогнозират, че акциите на Robinhood могат да паднат с около 20% до края на годината.
“Ние не виждаме растежа като устойчив и поставяме под въпрос способността на компанията да генерира конкурентни маржове”, пишат те.
Изтеглянията на приложението на Robinhood, прокси за откриване на сметки, са спаднали със 78% през третото тримесечие в сравнение с второто, заявиха анализатори на JPMorgan, позовавайки се на данни от Apptopia. В сравнение имаме спад от около 50% за Binance, Coinbase и други крипто приложения, които също се движеха в тенденцията за търговия на дребно.
Ежедневните активни потребители спаднаха с 40% през периода, в сравнение с 23% за крипто приложенията и 30% за Schwab, казаха те.
“Robinhood е особено зависим от транзакциите за приходи, спадът на [дневните активни потребители] може да има по-силно изразено отрицателно въздействие”, пишат анализаторите.
Разбира се, акциите на Robinhood вече бяха ударени тази година от опасения за забавяне на търговията. Акциите потънаха през август, след като компанията предупреди за резултатите от третото тримесечие.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Трейдър коментира 4 алткойна, излизащи от низходящ тренд
JPMorgan е с по-меча нагласа за Robinhood от другите на Уол Стрийт. Банката има единствената препоръка за продажба сред анализаторите, проследени от Bloomberg.
На 10 декември Шактиканта Дас завърши мандата си като управител на Резервната банка на Индия (RBI) и се възползва от възможността да изтъкне трайната си визия за индийската икономика, подчертавайки по-специално ролята на дигиталните иновации.
Приемането на криптовалути продължава да се разширява с иновативни платежни решения, които преодоляват пропастта между дигиталните активи и ежедневните транзакции.
Европейската централна банка (ЕЦБ) напредва в изпълнението на плана си за въвеждане на дигиталното евро с цел укрепване на платежната система на еврозоната и намаляване на зависимостта от глобални доставчици на платежни услуги като Visa и Mastercard.
Crypto.com обяви вълнуващо партньорство с Mastercard, което позволява на клиентите да използват картите си при над 150 милиона търговци в световен мащаб, както в магазините, така и онлайн.