Една от най-големите банки в Австралия обяви намерението си да предприеме активна позиция срещу някои видове неприемливо поведение по отношение на сметките.
Националната австралийска банка възнамерява да приложи нова политика от ноември, чиято основна цел е да предпази клиентите от вреди. Тази инициатива включва автоматично откриване на клиентски транзакции, съдържащи в описанието си изчерпателен списък със забранени думи и фрази.
Усъвършенстваната система на банката ще маркира транзакции, в които клиентите използват ругатни, обидни изрази, дискриминационни забележки или тормоз. Когато бъдат идентифицирани такива транзакции, засегнатите клиенти ще получат известие, което ще ги подкани да променят описанието на транзакцията.
Освен това банката е поела ангажимент да разследва случаите, в които има съмнения, че дадена сметка се използва за финансови злоупотреби.
National Australia Bank има за цел да използва тази технология за идентифициране на транзакции, свързани с потенциални случаи на злоупотреба с възрастни хора, домашно насилие, тормоз и различни други форми на тормоз. В отговор на тази инициатива банката е сформирала специален екип, който да преглежда информацията, свързана с блокираните транзакции.
Те отговарят за издаването на предупреждения и насочването на клиентите към службите за подкрепа. Освен това служителите на банката преминават допълнително обучение, за да повишат способността си да помагат на клиентите в такива ситуации.
За да засили тези усилия, банката наскоро въведе политика за приемливо използване на електронното банкиране, насочена към противодействие на незаконните дейности чрез каналите за електронно банкиране на NAB.
В тази политика изрично се разглежда забраната за отправяне на заплашителни или обидни коментари към което и да е лице. Тя предоставя на National Australia Bank правомощието да прекратява банковите услуги на лица, ангажирани с подобно поведение.
Сърцевината на подхода на National Australia Bank се крие в нейната автоматизирана система за сканиране, която преглежда описанието на всяка транзакция спрямо изчерпателен списък от приблизително 1,300 забранени думи. Тази проактивна позиция в защита на клиентите не е нова, тъй като банката активно блокира транзакции, които счита за неправомерни, от края на 2020 г.
Coinbase направи важна крачка към разширяване на присъствието си в областта на децентрализираните финанси (DeFi), като привлече в екипа си ръководството на Opyn Markets, известна компания в сектора на DeFi дериватите.
Grayscale Investments призова Комисията за ценни книжа и борси на САЩ (SEC) да разреши пускането на своя мулти-крипто ETF – Grayscale Digital Large Cap Fund – с аргумента, че по-нататъшни забавяния нарушават законоустановените срокове и нанасят вреди на инвеститорите.
Robinhood официално въведе услугите за стейкинг на Етериум (ETH) и Solana (SOL) за своите клиенти в САЩ, предлагайки на потребителите нов начин да печелят награди от своите крипто активи.
Изпълнителният директор на Binance Ричард Тенг сподели оптимистична прогноза за бъдещето на криптовалутите по време на участието си в предаването „Mornings with Maria“, като подчерта нарастващото глобално приемане, напредъка в регулаторните рамки и интеграцията на стратегически резерви.