Home

Голяма банка обяви нова политика за замразяване и закриване на клиентски сметки

04.09.2023 9:00 2мин. четене Kosta Gushterov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Голяма банка обяви нова политика за замразяване и закриване на клиентски сметки

Една от най-големите банки в Австралия обяви намерението си да предприеме активна позиция срещу някои видове неприемливо поведение по отношение на сметките.

Националната австралийска банка възнамерява да приложи нова политика от ноември, чиято основна цел е да предпази клиентите от вреди. Тази инициатива включва автоматично откриване на клиентски транзакции, съдържащи в описанието си изчерпателен списък със забранени думи и фрази.

Усъвършенстваната система на банката ще маркира транзакции, в които клиентите използват ругатни, обидни изрази, дискриминационни забележки или тормоз. Когато бъдат идентифицирани такива транзакции, засегнатите клиенти ще получат известие, което ще ги подкани да променят описанието на транзакцията. 

Освен това банката е поела ангажимент да разследва случаите, в които има съмнения, че дадена сметка се използва за финансови злоупотреби.

National Australia Bank има за цел да използва тази технология за идентифициране на транзакции, свързани с потенциални случаи на злоупотреба с възрастни хора, домашно насилие, тормоз и различни други форми на тормоз. В отговор на тази инициатива банката е сформирала специален екип, който да преглежда информацията, свързана с блокираните транзакции. 

Те отговарят за издаването на предупреждения и насочването на клиентите към службите за подкрепа. Освен това служителите на банката преминават допълнително обучение, за да повишат способността си да помагат на клиентите в такива ситуации.

За да засили тези усилия, банката наскоро въведе политика за приемливо използване на електронното банкиране, насочена към противодействие на незаконните дейности чрез каналите за електронно банкиране на NAB.

В тази политика изрично се разглежда забраната за отправяне на заплашителни или обидни коментари към което и да е лице. Тя предоставя на National Australia Bank правомощието да прекратява банковите услуги на лица, ангажирани с подобно поведение.

Сърцевината на подхода на National Australia Bank се крие в нейната автоматизирана система за сканиране, която преглежда описанието на всяка транзакция спрямо изчерпателен списък от приблизително 1,300 забранени думи. Тази проактивна позиция в защита на клиентите не е нова, тъй като банката активно блокира транзакции, които счита за неправомерни, от края на 2020 г.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Paxos си партнира със Stripe, за да направи революция в плащанията със стабилни монети

Paxos предприема стъпки за увеличаване на използването на стабилни монети в платежния сектор с нова стабилна платформа, насочена към доставчиците на платежни услуги (PSP) и финтех компаниите.

15.10.2024 21:00 1мин. четене Kosta Gushterov

Ripple влиза в партньорство с водещи борси, за да пусне стабилната монета RLUSD

Ripple разкри партньорите си, с които ще работи за пускането на своята стабилна монета, подкрепен в долари, Ripple USD (RLUSD).

15.10.2024 20:30 1мин. четене Kosta Gushterov

Крипто пазарът реагира на коментарите на Фед

Крипто пазарът преживява смесица от ценови движения, тъй като инвеститорите усвояват последните коментари на служители на Федералния резерв и очакват икономическите доклади за тази седмица.

15.10.2024 19:00 2мин. четене Alexander Zdravkov

Световният дълг ще достигне $100 трилиона – МВФ

Международният валутен фонд (МВФ) прогнозира, че до края на годината световният дълг ще достигне $100 трилиона което се равнява на около 93% от общия БВП, главно поради прекомерните разходи на САЩ и Китай.

15.10.2024 15:30 1мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.