Home

Голяма банка обяви нова политика за замразяване и закриване на клиентски сметки

04.09.2023 9:00 2мин. четене Kosta Gushterov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Голяма банка обяви нова политика за замразяване и закриване на клиентски сметки

Една от най-големите банки в Австралия обяви намерението си да предприеме активна позиция срещу някои видове неприемливо поведение по отношение на сметките.

Националната австралийска банка възнамерява да приложи нова политика от ноември, чиято основна цел е да предпази клиентите от вреди. Тази инициатива включва автоматично откриване на клиентски транзакции, съдържащи в описанието си изчерпателен списък със забранени думи и фрази.

Усъвършенстваната система на банката ще маркира транзакции, в които клиентите използват ругатни, обидни изрази, дискриминационни забележки или тормоз. Когато бъдат идентифицирани такива транзакции, засегнатите клиенти ще получат известие, което ще ги подкани да променят описанието на транзакцията. 

Освен това банката е поела ангажимент да разследва случаите, в които има съмнения, че дадена сметка се използва за финансови злоупотреби.

National Australia Bank има за цел да използва тази технология за идентифициране на транзакции, свързани с потенциални случаи на злоупотреба с възрастни хора, домашно насилие, тормоз и различни други форми на тормоз. В отговор на тази инициатива банката е сформирала специален екип, който да преглежда информацията, свързана с блокираните транзакции. 

Те отговарят за издаването на предупреждения и насочването на клиентите към службите за подкрепа. Освен това служителите на банката преминават допълнително обучение, за да повишат способността си да помагат на клиентите в такива ситуации.

За да засили тези усилия, банката наскоро въведе политика за приемливо използване на електронното банкиране, насочена към противодействие на незаконните дейности чрез каналите за електронно банкиране на NAB.

В тази политика изрично се разглежда забраната за отправяне на заплашителни или обидни коментари към което и да е лице. Тя предоставя на National Australia Bank правомощието да прекратява банковите услуги на лица, ангажирани с подобно поведение.

Сърцевината на подхода на National Australia Bank се крие в нейната автоматизирана система за сканиране, която преглежда описанието на всяка транзакция спрямо изчерпателен списък от приблизително 1,300 забранени думи. Тази проактивна позиция в защита на клиентите не е нова, тъй като банката активно блокира транзакции, които счита за неправомерни, от края на 2020 г.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

БРИКС: Nasdaq отправя сериозно предупреждение за долара

Анализатор на Nasdaq изрази загриженост относно съюза БРИКС, предупреждавайки, че блокът може да предизвика криза за щатския долар.

30.09.2024 8:00 2мин. четене Alexander Zdravkov

Чанпен Джао с първо изявление след като бе пуснат на свобода

Чанпен Джао, бившият ръководител на Binance се включи в социалните медии само седем часа след като беше освободен от затвора, публикувайки в платформата X, че цени простия лукс като храна и плодове.

29.09.2024 12:20 1мин. четене Kosta Gushterov

БРИКС: Русия и Китай ли са причината за възхода на златото?

Според Централната банката на Франция усилията на Русия и Китай да се откажат от щатския долар водят до ръст в цената на златото.

29.09.2024 11:00 2мин. четене Alexander Zdravkov

Кредиторите на FTX недоволни от минималните суми, които ще получат

Съгласно актуализираните наскоро документи за несъстоятелност, споделени от кредитора на FTX Сунил Кавури, лицата, които са загубили пари от борсата, могат да очакват да си възстановят само 10-25% от своите криптовалути.

29.09.2024 8:00 2мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.