Начало » Голяма банка обяви нова политика за замразяване и закриване на клиентски сметки

Голяма банка обяви нова политика за замразяване и закриване на клиентски сметки

04.09.2023 9:00 2 мин. четене Kosta Gushterov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Голяма банка обяви нова политика за замразяване и закриване на клиентски сметки

Една от най-големите банки в Австралия обяви намерението си да предприеме активна позиция срещу някои видове неприемливо поведение по отношение на сметките.

Националната австралийска банка възнамерява да приложи нова политика от ноември, чиято основна цел е да предпази клиентите от вреди. Тази инициатива включва автоматично откриване на клиентски транзакции, съдържащи в описанието си изчерпателен списък със забранени думи и фрази.

Усъвършенстваната система на банката ще маркира транзакции, в които клиентите използват ругатни, обидни изрази, дискриминационни забележки или тормоз. Когато бъдат идентифицирани такива транзакции, засегнатите клиенти ще получат известие, което ще ги подкани да променят описанието на транзакцията. 

Освен това банката е поела ангажимент да разследва случаите, в които има съмнения, че дадена сметка се използва за финансови злоупотреби.

National Australia Bank има за цел да използва тази технология за идентифициране на транзакции, свързани с потенциални случаи на злоупотреба с възрастни хора, домашно насилие, тормоз и различни други форми на тормоз. В отговор на тази инициатива банката е сформирала специален екип, който да преглежда информацията, свързана с блокираните транзакции. 

Те отговарят за издаването на предупреждения и насочването на клиентите към службите за подкрепа. Освен това служителите на банката преминават допълнително обучение, за да повишат способността си да помагат на клиентите в такива ситуации.

За да засили тези усилия, банката наскоро въведе политика за приемливо използване на електронното банкиране, насочена към противодействие на незаконните дейности чрез каналите за електронно банкиране на NAB.

В тази политика изрично се разглежда забраната за отправяне на заплашителни или обидни коментари към което и да е лице. Тя предоставя на National Australia Bank правомощието да прекратява банковите услуги на лица, ангажирани с подобно поведение.

Сърцевината на подхода на National Australia Bank се крие в нейната автоматизирана система за сканиране, която преглежда описанието на всяка транзакция спрямо изчерпателен списък от приблизително 1,300 забранени думи. Тази проактивна позиция в защита на клиентите не е нова, тъй като банката активно блокира транзакции, които счита за неправомерни, от края на 2020 г.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Stripe стартира финансови сметки със стабилни монети

Stripe, световен лидер в областта на платежните услуги, направи важна крачка в света на стабилните монети с въвеждането на новата си функция „Финансови сметки в стабилни монети“.

09.05.2025 14:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Изтичането на капитал от американските пазари бележи ръст

Последните данни на Bank of America (BofA) сочат, че нарастващата пазарна нестабилност, изострена от тарифните проблеми, е накарала инвеститорите да се оттеглят от американските акции.

09.05.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Стартирането на този нов токен предизвика еуфория на NFT пазара

Вълнението нараства преди старт на DOOD токена, дългоочаквания airdrop, свързан с популярната марка Doodles NFT.

09.05.2025 12:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Сътрудник на Тръмп планира публична Биткойн компания за $300 милиона

Дейвид Бейли, известен с близките си връзки с Доналд Тръмп по отношение на политиката за криптовалутите, се готви да пусне голям инвестиционен инструмент за Биткойн, наречен Nakamoto, подкрепен с финансиране в размер на $300 милиона.

09.05.2025 6:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.