В партньорство с BlockBar, NFT пазар за луксозни вина и спиртни напитки, Glenfiddich ще издаде рядкото си уиски с NFT произведения на изкуството за следващото си лимитирано издание.
Марката ще пусне 15 бутилки рядко сингъл малц шотландско уиски от 1973 г. на новата платформа на BlockBar. 46-годишното уиски се отличава с богати и плодови тонове и прекара повече от две десетилетия в бъчвата с арманяк, за да постигне отличителния си завършек.
Всяка бутилка ще се продава за $18,000 и се очаква цялата колекция да се разпродаде практически веднага. Успешните купувачи ще получат артистично впечатление от бутилката с уиски под формата на NFT, която служи като техен сертификат за собственост. След това купувачът ще има възможност да препродаде или прехвърли неговия NFT по всяко време чрез платформата BlockBar или да го изкупи за физическата версия на уискито.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Coinbase пуска свой собствен NFT паззар
След дебюта на Blockbar на 13-ти октомври, Glenfiddich отбелязва първата марка луксозни спиртни напитки, която се продава на платформата.
Първата серия от NFT на Glenfiddich ще стартира в Blockbar на 19-ти октомври, достъпна за закупуване с Етериум (ETH) или с кредитна карта.
С наближаването на първата крипто среща на върха в Ню Йорк, кметът Ерик Адамс е категоричен: Градът се позиционира като глобален център за развитие на блокчейн технологията.
Web3 гигантът Animoca Brands се готви да излезе на борсата в Ню Йорк, възползвайки се от това, което счита за по-благоприятна за криптовалутите среда под управлението на президента Доналд Тръмп.
Появи се еуфория около предполагаемото пускане на меме монета от Truth Social, след като вайръл публикация предизвика хайп в меме средите.
Aave, един от водещите протоколи в децентрализираните финанси, достигна нов етап, като вече има над $40 милиарда в депозити на своите кредитни пазари.