В партньорство с BlockBar, NFT пазар за луксозни вина и спиртни напитки, Glenfiddich ще издаде рядкото си уиски с NFT произведения на изкуството за следващото си лимитирано издание.
Марката ще пусне 15 бутилки рядко сингъл малц шотландско уиски от 1973 г. на новата платформа на BlockBar. 46-годишното уиски се отличава с богати и плодови тонове и прекара повече от две десетилетия в бъчвата с арманяк, за да постигне отличителния си завършек.
Всяка бутилка ще се продава за $18,000 и се очаква цялата колекция да се разпродаде практически веднага. Успешните купувачи ще получат артистично впечатление от бутилката с уиски под формата на NFT, която служи като техен сертификат за собственост. След това купувачът ще има възможност да препродаде или прехвърли неговия NFT по всяко време чрез платформата BlockBar или да го изкупи за физическата версия на уискито.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Coinbase пуска свой собствен NFT паззар
След дебюта на Blockbar на 13-ти октомври, Glenfiddich отбелязва първата марка луксозни спиртни напитки, която се продава на платформата.
Първата серия от NFT на Glenfiddich ще стартира в Blockbar на 19-ти октомври, достъпна за закупуване с Етериум (ETH) или с кредитна карта.
След значителния хак на Bybit, при който бяха откраднати $1.5 милиарда в Етериум, няколко известни фигури в китайското крипто пространство се включиха в помощ на борсата, като депозираха ETH, за да повишат ликвидността.
Ки Йонг Джу, главен изпълнителен директор на CryptoQuant, наскоро сподели интригуваща гледна точка за меме токените, като ги свърза с теорията на Карл Юнг за „колективното несъзнато“.
Том Лий, ръководител на отдел „Проучвания“ във Fundstrat, смята, че американският фондов пазар е готов за по-нататъшни печалби въпреки скорошната волатилност.
След хакерската атака срещу Bybit на 21 февруари борсата успя да възстанови значителна част от резервите си в Етериум, като се върна до почти половината от нивата си преди атаката.