Обещанието на Brave да ви компенсира за гледане на онлайн реклами най-накрая се реализира.
Brave уеб браузърът дебютира малки уведомления, които не са свързани с определени сайтове. Известията, визуално сходни с тези на десктопния ап Slack, предлагат промоционални оферти от различни марки. За потребителите е важно да се отбележи, че Brave Rewards е услуга, от която всеки избира дали да се възползва или не.
„Затова сме развълнувани, защото няма нужда от включване на издателя“, заяви в интервю главния изпълнителен директор на Brave Брандън Айх.
Основният модел за нас е рекламодател към потребител.
Описвайки нотификациите като “върха на фунията”, Айх обясни, че ако потребителят кликне върху една от тях, той ще бъде отведен на сайт с повече информация за дадената оферта.
Потребителите могат да продължат да използват Brave без каквато и да е рекламна намеса, но имат стимул да се се възползват от тази функционалност. Brave обещава, че 70% от парите, които компаниите харчат за тези реклами, ще отидат при потребителите (останалото се съхранява от Brave). Средствата ще бъдат изплатени на портфейлите на потребителите чрез BAT ( Basic Attention Token ).
Brave рекламите бяха пуснати вчера с редица доставчици на рекламни места, включително Vice, Home Chef, ConsenSys, Ternio BlockCard, MyCrypto, eToro, BuySellAds, TAP Network, The Giving Block, AirSwap, Fluidity и Uphold.
Brave променя парадигмата на дигиталната реклама, където потребителите са справедливо възнаградени за вниманието си.
Това се казва в изявление на Ли Дай, главен изпълнителен директор на TAP Network. TAP представя над 250,000 търговски партньори и марки на новата платформа, според Brave.
Brave рекламите работят чрез каталог на потенциалните реклами, който се показва в браузъра като много лек файл. Браузърът локално следва поведението на потребителя и избира реклами, които да се показват въз основа на това. Най-важното е, че браузърът никога не предава данни за поведението на потребителите.
Рекламодателите ще продължат да получават желаното от тях таргетиране, но ще трябва да разчитат на машинното учене, вградено в самия Brave, вместо на потребителската активност, съхранявана в облака и компилирана с времето.
За да започнете да печелите BAT чрез тези известия, потребителите трябва да се уверят, че използват най-новата версия на Brave.
След като Комисията за ценни книжа и борси на САЩ (SEC) вече даде зелена светлина на спот ETF-ите за Биткойн и Етериум, вниманието сега се насочва към следващата вълна от борсово търгувани фондове, обезпечени с криптовалути.
Докато крипто пазарите преминават през поредната седмица на нестабилност и променящо се настроение, трейдърите все повече насочват вниманието си към нововъзникващите алткойни и токени с висока динамика.
Нов етап в инвестиционните крипто продуктище бъде поставен тази сряда, когато REX Shares се готви да пусне първия в историята спот крипто борсово търгуван фонд (ETF), регистриран в САЩ, според съобщение на компанията, публикувано в X.
Нов доклад на CryptoQuant подчертава нарастващото разминаване между дългосрочните притежатели на Етериум и краткосрочните купувачи на Биткойн, като и на двата пазара се наблюдава значително акумулиране на активи на фона на нарастващото политическо и икономическо напрежение в САЩ.