Home

Brave предлага BAT за вниманието ви

26.04.2019 10:07 2мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Brave предлага BAT за вниманието ви

Обещанието на Brave да ви компенсира за гледане на онлайн реклами най-накрая се реализира.

Brave уеб браузърът дебютира малки уведомления, които не са свързани с определени сайтове. Известията, визуално сходни с тези на десктопния ап Slack, предлагат промоционални оферти от различни марки. За потребителите е важно да се отбележи, че Brave Rewards е услуга, от която всеки избира дали да се възползва или не.

„Затова сме развълнувани, защото няма нужда от включване на издателя“, заяви в интервю главния изпълнителен директор на Brave Брандън Айх. 


Основният модел за нас е рекламодател към потребител.

Описвайки нотификациите като “върха на фунията”, Айх обясни, че ако потребителят кликне върху една от тях, той ще бъде отведен на сайт с повече информация за дадената оферта.

Потребителите могат да продължат да използват Brave без каквато и да е рекламна намеса, но имат стимул да се се възползват от тази функционалност. Brave обещава, че 70% от парите, които компаниите харчат за тези реклами, ще отидат при потребителите (останалото се съхранява от Brave). Средствата ще бъдат изплатени на портфейлите на потребителите чрез BAT ( Basic Attention Token ).

Brave рекламите бяха пуснати вчера с редица доставчици на рекламни места, включително Vice, Home Chef, ConsenSys, Ternio BlockCard, MyCrypto, eToro, BuySellAds, TAP Network, The Giving Block, AirSwap, Fluidity и Uphold.


Brave променя парадигмата на дигиталната реклама, където потребителите са справедливо възнаградени за вниманието си.

Това се казва в изявление на Ли Дай, главен изпълнителен директор на TAP Network. TAP представя над 250,000 търговски партньори и марки на новата платформа, според Brave.


Традиционната онлайн реклама работи, като следи поведението на потребителите, съобщава за това на облака и избира реклами въз основа на тези данни.

Brave рекламите работят чрез каталог на потенциалните реклами, който се показва в браузъра като много лек файл. Браузърът локално следва поведението на потребителя и избира реклами, които да се показват въз основа на това. Най-важното е, че браузърът никога не предава данни за поведението на потребителите.

Рекламодателите ще продължат да получават желаното от тях таргетиране, но ще трябва да разчитат на машинното учене, вградено в самия Brave, вместо на потребителската активност, съхранявана в облака и компилирана с времето.

За да започнете да печелите BAT чрез тези известия, потребителите трябва да се уверят, че използват най-новата версия на Brave.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Алткойни Новини

Dogecoin изпревари XRP по пазарна капитализация след 50% скок на цената

Dogecoin (DOGE), криптовалута на тема кучета, изпревари XRP по пазарна капитализация след голям ценови скок тази седмица.

10.11.2024 13:22 2мин. четене Kosta Gushterov

Ето кога можем да очакваме старт на алткойн сезона

Алткойните наскоро набраха скорост заедно с Биткойн, който отново достигна нов исторически връх.

10.11.2024 12:30 2мин. четене Alexander Zdravkov

Shiba Inu: Възход на цената и в активността на китовете

Shiba Inu (SHIB) регистрира впечатляващ скок от 7,429% в нетните постъпления от китовете.

10.11.2024 11:24 1мин. четене Alexander Zdravkov

Цената на BNB достигна петмесечен връх – на какво се дължи?

Binance Coin (BNB) се повиши с близо 6% за един ден и достигна $633 – най-високата стойност от пет месеца насам.

10.11.2024 11:10 2мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.