НАЧАЛО Алткойни

Brave предлага BAT за вниманието ви

26.04.2019 10:07 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Brave предлага BAT за вниманието ви

Обещанието на Brave да ви компенсира за гледане на онлайн реклами най-накрая се реализира.

Brave уеб браузърът дебютира малки уведомления, които не са свързани с определени сайтове. Известията, визуално сходни с тези на десктопния ап Slack, предлагат промоционални оферти от различни марки. За потребителите е важно да се отбележи, че Brave Rewards е услуга, от която всеки избира дали да се възползва или не.

“Затова сме развълнувани, защото няма нужда от включване на издателя”, заяви в интервю главния изпълнителен директор на Brave Брандън Айх. 


Основният модел за нас е рекламодател към потребител.

Описвайки нотификациите като “върха на фунията”, Айх обясни, че ако потребителят кликне върху една от тях, той ще бъде отведен на сайт с повече информация за дадената оферта.

Потребителите могат да продължат да използват Brave без каквато и да е рекламна намеса, но имат стимул да се се възползват от тази функционалност. Brave обещава, че 70% от парите, които компаниите харчат за тези реклами, ще отидат при потребителите (останалото се съхранява от Brave). Средствата ще бъдат изплатени на портфейлите на потребителите чрез BAT ( Basic Attention Token ).

Brave рекламите бяха пуснати вчера с редица доставчици на рекламни места, включително Vice, Home Chef, ConsenSys, Ternio BlockCard, MyCrypto, eToro, BuySellAds, TAP Network, The Giving Block, AirSwap, Fluidity и Uphold.


Brave променя парадигмата на дигиталната реклама, където потребителите са справедливо възнаградени за вниманието си.

Това се казва в изявление на Ли Дай, главен изпълнителен директор на TAP Network. TAP представя над 250,000 търговски партньори и марки на новата платформа, според Brave.


Традиционната онлайн реклама работи, като следи поведението на потребителите, съобщава за това на облака и избира реклами въз основа на тези данни.

Brave рекламите работят чрез каталог на потенциалните реклами, който се показва в браузъра като много лек файл. Браузърът локално следва поведението на потребителя и избира реклами, които да се показват въз основа на това. Най-важното е, че браузърът никога не предава данни за поведението на потребителите.

Рекламодателите ще продължат да получават желаното от тях таргетиране, но ще трябва да разчитат на машинното учене, вградено в самия Brave, вместо на потребителската активност, съхранявана в облака и компилирана с времето.

За да започнете да печелите BAT чрез тези известия, потребителите трябва да се уверят, че използват най-новата версия на Brave.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Алткойни Новини

AI прогноза за цената на XRP за началото на май

Поради продължаващия правен спор между Ripple Labs и Комисията за ценни книжа и борси (SEC) XRP не успя да се възползва от ралито на крипто пазар през 2024 г., като не реализира значителен ръст въпреки многобройните опити за пробив.

19.04.2024 13:00 1 мин. четене

2 криптовалути от портфолиото на милиардера Марк Кюбан, които може да ви изненадат

Марк Кюбан, известен с ролята си в Shark Tank, също привлече вниманието на крипто света с подкрепата си за Биткойн, Етериум и Dogecoin.

19.04.2024 12:00 1 мин. четене

Coinbase добавя фючърсна търговия с меме криптовалутата Dogwifhat (WIF)

Според последните актуализации платформата за фючърси на Coinbase International е готова да въведе алткойна WIF.

19.04.2024 8:00 1 мин. четене

Неактивен инвеститор изненадващо разпродаде милиони в Етериум

В резултат на значителна промяна в екосистемата на Етериум участник от ранните етапи на първоначалното предлагане на монети (ICO) наскоро извърши значителна продажба, привличайки вниманието на цялата криптовалутна общност.

18.04.2024 20:00 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.