Обещанието на Brave да ви компенсира за гледане на онлайн реклами най-накрая се реализира.
Brave уеб браузърът дебютира малки уведомления, които не са свързани с определени сайтове. Известията, визуално сходни с тези на десктопния ап Slack, предлагат промоционални оферти от различни марки. За потребителите е важно да се отбележи, че Brave Rewards е услуга, от която всеки избира дали да се възползва или не.
„Затова сме развълнувани, защото няма нужда от включване на издателя“, заяви в интервю главния изпълнителен директор на Brave Брандън Айх.
Основният модел за нас е рекламодател към потребител.
Описвайки нотификациите като “върха на фунията”, Айх обясни, че ако потребителят кликне върху една от тях, той ще бъде отведен на сайт с повече информация за дадената оферта.
Потребителите могат да продължат да използват Brave без каквато и да е рекламна намеса, но имат стимул да се се възползват от тази функционалност. Brave обещава, че 70% от парите, които компаниите харчат за тези реклами, ще отидат при потребителите (останалото се съхранява от Brave). Средствата ще бъдат изплатени на портфейлите на потребителите чрез BAT ( Basic Attention Token ).
Brave рекламите бяха пуснати вчера с редица доставчици на рекламни места, включително Vice, Home Chef, ConsenSys, Ternio BlockCard, MyCrypto, eToro, BuySellAds, TAP Network, The Giving Block, AirSwap, Fluidity и Uphold.
Brave променя парадигмата на дигиталната реклама, където потребителите са справедливо възнаградени за вниманието си.
Това се казва в изявление на Ли Дай, главен изпълнителен директор на TAP Network. TAP представя над 250,000 търговски партньори и марки на новата платформа, според Brave.
Brave рекламите работят чрез каталог на потенциалните реклами, който се показва в браузъра като много лек файл. Браузърът локално следва поведението на потребителя и избира реклами, които да се показват въз основа на това. Най-важното е, че браузърът никога не предава данни за поведението на потребителите.
Рекламодателите ще продължат да получават желаното от тях таргетиране, но ще трябва да разчитат на машинното учене, вградено в самия Brave, вместо на потребителската активност, съхранявана в облака и компилирана с времето.
За да започнете да печелите BAT чрез тези известия, потребителите трябва да се уверят, че използват най-новата версия на Brave.
Анонимен крипто трейдър с псевдоним Джеймс Уин шокира трейдинг общността с невероятни печалби на Hyperliquid, децентрализирана борса, която набира популярност сред играчите с висока степен на риск.
След години на съдебни битки и правна несигурност, Ripple най-накрая постигна споразумение с Комисията за ценни книжа и борси на САЩ, което бележи края на един от най-дългите спорове в крипто индустрията.
Нов импулс заля пазара, като Етериум е един от най-печелившите алткойни.
XRP преживява нова вълна на спекулативен импулс, като откритият интерес на пазарите на деривати се доближава до нива, невиждани през последния месец.