Италианският футболен гранд Inter Milan обяви новия си спонсор в лицето на платформата Socios, която е базирана на блокчейна Chiliz. Това приключва 26-годишното партньорство на тима с Pirelli.
Част от сделката на Socios ще доведе то пускането на нов фен токен, INTER. Клубът се надява, че това ще подсили преживяването за техните привърженици по целия свят.
По време на сезон 20/21 от Серия А, Inter Milan за пръв път от 11 години успя да спечели титлата в лигата. Това до голяма степен беше благодарение на Ромелу Лукаку, който завърши сезона като голмайстор на клуба, отбелязвайки 24 гола. Също така, той допринесе с 11 асистенции.
В момента отборът участва във Флорида Къп като част от предсезонната си подготовка. Въпреки това, насроченият мач с Arsenal идната неделя е под въпрос поради COVID опасения.
Обстоятелствата около оттеглянето на Pirelli са доста противоречиви. Както е в случая с редица клубове, Inter Milan е собственост на бизнес конгломерат. В този случай Suning Holdings Group (SHG), който е известен предимно със своите сделки с недвижими имоти и финанси.
SHG притежава и шампиона на Китайската суперлига (CSL) Jiangsu FC, който те закриха месеци след като спечелиха лигата. Преди това собственикът на SHG – Джан Дзиндонг заяви, че иска да се съсредоточи повече върху бизнеса на дребно и да намали дейности, които нямат отношение към това.
Целият този епизод постави под съмнение жизнеспособността на целия CSL, внасяйки несигурност в бъдещето на Inter.
При обсъждането на подновяването на спонсорството Pirelli цитира нарастващи съмнения относно бъдещето на шампионите от Серия А и тяхната структура на собственост. Докладите обаче твърдят, че SHG е търсил повече пари за спонсорство, отколкото Pirelli е бил готов да плати, около 30 милиона евро. Спонсорството 20/21 струва на Pirelli 10,5 милиона евро.
Вече Socios и Chiliz се намесват, които са се споразумели за сделка на стойност 20 милиона евро – почти два пъти повече от таксата за предходния сезон.
Говорейки за спонсорския преврат, Александър Драйфус, изпълнителният директор на Chiliz и Socios.com, каза, че това е идеалната възможност да доведе до масова разпознаваемост на неговия бранд и криптовалутите като цяло.
Предната страна на фланелката на Inter Milan е идеалното пространство за нас да популяризираме началото на това ново партньорство и да допринесем за масова разпознаваемост за възможностите за иновации и ангажираност, създадени от фен токена INTER.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Все повече от свръх богатите се насочват към крипто – Goldman Sachs
Драйфус добави, че фен токенът на INTER ще трансформира общността на феновете на отбора, позволявайки множество начини да се ангажирате с дейностите на клуба.
Днешното съобщение е началото на нова ера за милиони фенове на Inter по целия свят, които ще могат да се присъединят към процъфтяващата дигитална общност на Socios.com, наслаждавайки се на безброй възможности да се ангажират с отбора, да повлияят на ключови решения и да бъдат възнаградени от клуба, който обичат, чрез INTER.
Фен токените привлякоха тежки критики поради тяхната волатилност и, както някои твърдят, поради съмнителни случаи на употреба – докато другите ги виждат като иновативен начин за подкрепа на футболните клубове.
Robinhood Crypto разшири дейността си в Испания като част от стратегия за засилване на присъствието си на европейския пазар.
Базираната в Solana децентрализирана борса Jupiter ще стартира днес своя „Jupuary“, като ще раздаде на общността близо 700 милиона JUP токена на стойност $616 милиона.
Crypto.com въведе институционална платформа за търговия, с която цели да разшири присъствието си на крипто пазара в САЩ.
Брайън Армстронг, главен изпълнителен директор на Coinbase, заяви, че компанията ще извади от списъка стабилната монета USDT на Tether, ако това се изисква от новото законодателство.