НАЧАЛО Блокчейн

Феновете на футболния клуб Ювентус могат да избират нова песен на гол чрез токенизирана платформа

07.01.2020 18:00 3 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Феновете на футболния клуб Ювентус могат да избират нова песен на гол чрез токенизирана платформа

Фенове на италианския професионален футболен клуб Ювентус вече използват платформата Socios, за да гласуват за песента, която ще се пусне, когато вкарат гол на родния си стадион.

Гласуването бе първата в историята анкета, проведена за Socios, токенизирана платформа за гласуване на спортните фенове и истински случай на използване на марковия токен JUV на отбора, според публикацията в блога на 6-ти януари. След анкетата, инициирана през декември, феновете избраха Song 2 от Blur за новата песен, която ще се пуска на стадион „Алианц“ на Ювентус всеки път, когато отборът вкара гол.

Даване на глас на феновете по целия свят

Блогът отбелязва ефективно включване на участниците в анкетата, като в гласуването участват хиляди фенове от цял ​​свят. Александър Дрейфус, главен изпълнителен директор на Socios, говори с Cointelegraph за значението на събитието в историята на ютилити токените, казвайки:

“Досега, повечето ютилити токени, които видяхме, бяха за протокол и слоеве. Имаше и за самия блокчейн. За първи път можете да видите ползвите на актив, базиран на блокчейн, който се използва в реалния живот. Това е много ранен етап, беше дебют, но се случи. Използваме блокчейн по 2 причини. Едната е създаването на ограничено количество „фен токени“, които са заменими, което дава глас на феновете по целия свят, но също така и за честността и прозрачността на вота.”

Планове за по-нататъшно развитие

Дрейфус разкри, че Socios – който се движи на блокчейна Чилиз, използвайки родния си маркер CHZ – се готви да проведе подобни анкети с други футболни клубове, включително PSG, Атлетико Мадрид, Галатасарай, Уест Хем и АС Рома, в следващите няколко седмици. Също така, Socios ще разшири опцията за гласуване за електронни спортове

На въпроса какво означава приемането на блокчейн технологията, Dreyfus заяви, че реалните мейнстрийм маркери за комунални услуги са далеч от разказа за Биткойн (BTC) и плащанията. „Това е употребата на блокчейн за неща, различни от плащания, създадени от самия блокчейн. Ние не заместваме нещо, което е съществувало преди, създадохме нов начин на използване и иновации (вентилаторен маркер, въздействие и др.) ,ползвайки блокчейн, за да ги поддържаме “, каза Дрейфус.

Токенизиращи се спортове

Марковия токен на Ювентус премина през едногодишна разработка, преди да бъде официално пуснат на 2-ри декември 2019 г. Първоначалната цена на един токен беше 2 евро (2,22 долара по това време), докато ограниченото количество безплатни жетони беше определено да бъде достъпно чрез функцията за A.R.(augmented reality feature) на приложението Socios.com „Token Hunt“.

Миналия октомври, баскетболният отбор на NBA, Sacramento Kings, си партнира с CryptoKaiju за пускането на продукт с крипто-колекционерска стойност. Всеки такъв продукт е подплатен от необръщаем токен, което означава, че никой не е един и същ.

Както Cointelegraph съобщи през септември 2018 г., френският футболен клуб PSG си партнира със Socios.com, за да пусне своя монетна екосистема.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Блокчейн Новини

Какво трябва да знаете за Solana, преди да решите да купите

Очевидно е, че пазарът на криптовалути възвърна популярността си сред инвеститорите. След спада през 2022 г. цените на криптовалутите нараснаха значително през последните 15 месеца.

15.04.2024 21:00 2 мин. четене

Нов блокчейн проект набра $100 милиона финансиране

Berachain (BERA), блокчейн, фокусиран върху децентрализираните финанси (DeFi), разкри, че е набрал впечатляващите $100 милиона в последния си кръг на финансиране.

14.04.2024 11:00 2 мин. четене

Дългоочакван Етериум проект стартира основната си мрежа

EigenLayer, протоколът за рестейкинг на Етериум (ETH), официално обяви старта на своята мрежа в неотдавнашно изявление, публикувано в X.

10.04.2024 13:00 1 мин. четене

Нов блокчейн засенчва Етериум и Arbitrum по обем на транзакции

Решението на Coinbase за мащабиране от втори слой, Base, демонстрира по-висока производителност в сравнение с платформи като Arbitrum и Етериум, особено по отношение на дневния обем на транзакциите.

07.04.2024 17:00 1 мин. четене

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към етериум адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.