Според доклад на CNN от 2 февруари милиони фенове на американския футбол, които ще наблюдават сблъсъка на Супербоул LVIII между Канзас Сити Чийфс и Сан Франциско на 11 февруари, може да не бъдат изложени на многобройни рекламни клипове с участието на борси за криптовалути.
В отклонение от предишни години много компании, които са си осигурили рекламни слотове за шампионския мач през 2024 г., са избрали теми, съсредоточени около „забавлението, хумора и развлечението„, както отбеляза Пол Хардарт, клиничен професор по маркетинг в Stern School of Business към Нюйоркския университет.
Това бележи явна промяна в сравнение с преобладаващата тенденция за представяне на компании, занимаващи се с изкуствен интелект (AI) и крипто, в рекламите на Супербоул.
Интересното е, че по време на предишно такова събитие през 2022 г. различни крипто компании като FTX, eToro, Crypto.com и Coinbase дебютираха с рекламни материали.
През 2024 г. обаче пейзажът изглежда различен, като се отчита отсъствие на компании, свързани с финансовите технологии. Комикът Лари Дейвид, който съжаляваше за участието си в хумористичната реклама на FTX, се сблъска с последици през 2024 г., тъй като инвеститорите подадоха съдебни искове след срива на крипто борсата.
Рекламите, планирани за мача през 2024 г., включват известни марки като BMW, Budweiser, State Farm, Oreo, DoorDash и Hellman’s Mayonnaise, като се съобщава, че цената на 30-секунден спот достига до $7 милиона.
В очакване на огромен зрителски интерес събитието ще привлече вниманието, отчасти поради присъствието на певицата и автор на песни Тейлър Суифт.
Световната финансова система изглежда е в процес на дълбока трансформация.
Борсата за дигитални активи Bullish, подкрепена от милиардера инвеститор Питър Тийл, прави дискретни стъпки към публично предлагане.
Крипто борсата MEXC стартира резерв от $100 милиона за защита на потребителите в случай на нарушения на ниво платформа или критични сривове, позиционирайки се като един от малкото играчи в сектора, предлагащи компенсации в реално време за технически сривове или хакерски атаки.
Polygon започва нова глава, като съоснователят Сандип Найлвал поема ролята на главен изпълнителен директор на фондацията, която управлява екосистемата на компанията.