Италианската луксозна марка Dolce & Gabbana (D&G) разширява NFT колекцията си, като си партнира с NFT пазара на Polygon - UNXD.
Разширението, наречено „NFT общността на DGFamily„, ще използва платформата на UNXD като портал към възможността на DGFamily да получи достъп до изключителна луксозна продуктова линия чрез „DGFamily Box„.
Съобщението на D&G в Twitter идва след първоначалния дебют на първата колекция на D&G – Collezione Genesi, през септември миналата година. Колекцията, вдъхновена от Венеция, послужи като първата в света „NFT колекция за висша мода“ с девет произведения на изкуството.
Най-известната от колекцията беше „Doge Crown“ – дигитално произведение на изкуството, съдържащо седем сапфира и 142 диаманта. Колекцията беше продадена на частни колекционери за общата сума от над $5.5 милиона, като Doge Crown беше продаден за над $1.2 милиона.
Не Изпускай: Avalanche (AVAX) направи значителни постижения напоследък
„DGFamily е продължение на начина, по който винаги сме работили, но разширено чрез дигитални технологии„, каза изпълнителен директор на D&G в Twitter.
1/
Dolce&Gabbana and @UNXD_NFT announce the highly anticipated launch of the DGFamily community. 3 distinct Boxes + digital, physical, & experiential benefits that take holders on a journey between real life & the metaverse.https://t.co/JMmmWZuRPuhttps://t.co/sCWuIQSwnD— Dolce & Gabbana (@dolcegabbana) February 21, 2022
Всяко произведение ще има множество дизайни в различни кутии, придавайки на артикулите във всяка кутия различна рядкост и добавяйки допълнителен елемент на изключителност. Въпреки че цените на различните кутии все още не са оповестени, в допълнение към информацията, свързана с доставката им, както Доменико Долче, така и Стефано Габана ще проектират всички артикули във всяка кутия.
Въпреки това, за целите на „осигуряване на разумна рядкост„, компанията казва, че ще има по-малко от 10,000 кутии, като цените ще бъдат разкрити 1-2 седмици преди всяко пускане.
Първoто планирано пускане на D&G Family Box ще се проведе на UNXD на 26-ти март, като продажбите се оценяват в Wrapped ETH (wETH) чрез мрежата на Polygon.
Купувачите могат да придобият WETH, като свържат своя Ethereum портфейл с мрежата на Polygon. Кутиите ще бъдат издадени на първи слой на Ethereum и ще бъдат прехвърлени към Polygon за доставка до съответните им собственици след продажбата.
D&G не е единствената луксозна марка, която пренася своите елитни колекции в блокчейн и NFT пространства.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Президентът на ЕЦБ с призив за крипто регулация
Миналата година модната марка Donna-Karen New York (DKNY) пусна NFT на своето лого в партньорство с френските художници Obvious. Това NFT беше достъпно на пазара Rad.
През същия месец френската модна къща Louis Vuitton обедини усилията си с дигиталния художник и графичен дизайнер Beeple за 200-ия си рожден ден.
Модните компании също започнаха да използват блокчейн за предотвратяване на фалшифициране. UNXD подчертава важността на сигурността на D&G при пускане на NFT, като подчертава, че все още няма пуснати NFT и да се внимава за фалшификати в OpenSea.
Новоизбраният президент Доналд Тръмп направи интересен коментар за крипто по време на митинга преди встъпването в длъжност.
Русия и Иран, които са членове на алианса БРИКС, развиват плановете си да заменят доминираната от Запада платежна система SWIFT със свой алтернативен механизъм.
Майкъл Сейлър, основател на MicroStrategy, отново предизвика вълнение със загадъчна публикация през уикенда – модел, който стана почти обичаен.
Маркет мейкърът Wintermute отчете значителен годишен ръст от 240% на активността на традиционните финансови компании на своето бюро за извънборсова търговия (OTC), което е сигнал за промяна в пейзажа на крипто търговията.