Мнозина очакваха, че Илон Мъск отново ще изпомпа Dogecoin, но не това се случи.
DOGE всъщност се срина с 20% след шоуто в друг класически случай “продай новините”.
Dogecoin падна с 25% през деня и голяма част от това е благодарение на комедийното шоу Saturday Night Live. Мнозина твърдяха, че Илон Мъск ще представи монетата на милиони хора, като по този начин ще повиши интереса към нея. И все пак очакванията не бяха оправдани.
Всичко започна със специален скеч за Деня на майката, където актьорите споделиха няколко секунди хубави думи с майките си. След това, по време на намесата на Илон, майка му отправя молба да не му дава Dogecoin на този ден.
За разочарование на майка си, Илон каза, че ще го направи.
Вторият кръг дойде няколко минути по-късно, когато Илон взе участие в известен скеч “Актуализация през уикенда” – която симулира новинарско предаване. В него домакините попитаха какво е Dogecoin и отговорите на Илон се оказаха незадоволителни.
Въпреки че каза, че криптовалутите могат да бъдат “бъдещето на валутата” и че в крайна сметка те могат да “завладеят света”, всички се съгласиха, че Dogecoin не е само “шум”. Важно е да се има предвид, че е само комедиен скеч.
По време на едночасовата програма Dogecoin се срина, регистрирайки най-голямата червена свещ в цялата си история. Той се срина от $0.7 до минимума от $0.42. Часовата свещ в крайна сметка затвори на $0,54.
Пусната на 17 януари 2025 г., точно преди встъпването в длъжност на Доналд Тръмп, $TRUMP навлезе на пазара с голям импулс, подхранван от гласовата подкрепа на президента за дигиталните активи.
Polyhedra Network съобщи, че комбинация от координирано изтегляне на ликвидност, агресивни продажби от страна на маркет-мейкъри и каскадни ликвидации е довела до срив на цената на ZKJ токена от $1.92 до $0.29 само за един следобед на 15 юни.
Cardano започва да демонстрира нови признаци на сила, като се е покачил с малко над 3% през последния ден, тъй като крипто пазарът преживява умерено възстановяване.
Tron на Джъстин Сън се готви да навлезе на публичните пазари в САЩ, като се слее с листната на Nasdaq SRM Entertainment, заобикаляйки конвенционалното първично публично предлагане (IPO).