Crypto.com нашумя като първата крипто платформа, която сключи ексклузивна сделка с Шампионската лига на УЕФА.
Обявеното на 14 август многогодишно споразумение превръща крипто борсата в официален глобален спонсор на престижния футболен турнир.
Стивън Калифовиц, главен маркетинг директор на Crypto.com, подчерта значението на това партньорство, отбелязвайки, че то представлява важен етап за платформата.
Той акцентира, че съюзът със световно признатия футболен турнир е стратегически ход за разширяване на обхвата и влиянието на Crypto.com.
Калифовиц отбеляза, че компанията е увеличила общността си до над 100 милиона потребители, като е създала уникални моменти, а това ново партньорство има за цел да засили още повече глобалното разпознаване.
Асоциирането с големи спортни събития като Шампионската лига на УЕФА може да доведе до по-широка разпознаваемост на криптовалутите, което потенциално да привлече нови инвеститори и да увеличи общата пазарна оценка.
Дългогодишният дебат между Биткойн (BTC) и златото като инвестиционни активи отново предизвика сблъсък между легендарния трейдър Питър Бранд и дългогодишния крипто скептик Питър Шиф.
Мениджърът на активи WisdomTree поиска да оттегли от Комисията по ценните книжа и фондовите борси на САЩ (SEC) своето S-1 заявление за спот Етериум борсово търгуван фонд (ETF), повече от три години след първоначалното му подаване.
Бизнес сегментът на OpenAI, включващ продуктите ChatGPT Enterprise, Team и Edu, е увеличил платената си потребителска база с близо 67% от април насам, като към 5 септември е надхвърлил един милион потребители.
Индийското звено за финансово разузнаване (FIU) обмисля възобновяването на дейността на още две международни крипто борси.