Home

Crypto.com ще спонсорира отборът на Aston Martin във Формула 1

03.03.2021 8:54 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Crypto.com ще спонсорира отборът на Aston Martin във Формула 1

Услугата за обмен на криптовалути Crypto.com сключи партньорска сделка с производителя на автомобили Aston Martin, за да спонсорира техния отбор във Формула 1.

Според доклад на Business Insider сътрудничеството е многогодишно спонсорство по повод завръщането на британския производител на автомобили във F1 през 2021 г. след 61-годишно отсъствие. Точните финансови подробности за спонсорската сделка обаче не са оповестени публично.

Със сключената сделка F1 автомобилите на Aston Martin ще бъдат украсени с логото Crypto.com, което вероятно ще осигури значителна експозиция на борсата за криптовалути. Според Autoweek средната аудитория за сезон 2020 на F1 е била 87,4 милиона фенове.

Както бе съобщено по-рано, Crypto.com достигна пет милиона потребители за първи път през октомври 2020 г. Клиентската база на борсата се удвои до 10 милиона.

Коментирайки значението на спонсорската сделка с Aston Martin, съоснователят и главен изпълнителен директор на Crypto.com Крис Марсалек каза:

Фактът, че криптовалутна компания може да […] направи изявление като това, и да се приведе в съответствие с такава уважавана марка с толкова огромна традиция като Aston Martin, [това означава], че индустрията узрява.“

Освен че тяхното лого ще украсява F1 автомобилите на Aston Martin през 17-те състезателни сезона, Марсалек казва, че крипто борсата се стреми да стимулира сътрудничеството при популяризирането на други продукти, свързани с криптовалутите.

Според Джеферсън Слак, търговски управляващ директор на F1 дивизията на Aston Martin, производителят на автомобили желае да работи с Crypto.com, за да придобие по-добро разбиране за криптовалутното пространство.

Изпълнителният директор на Aston Martin също разкри, че автомобилният производител, известен с участието си в поредицата за Джеймс Бонд, също се интересува от пазари като незаменяемите токени (NFT) и платежни системи.

Всъщност Crypto.com е един от участниците в разрастващата се сцена на крипто дебитни карти. Още през май 2020 г. компанията твърди, че картите Visa са най-широко достъпни.

Сделката за спонсорство на Crypto.com с Aston Martin е само най-новият пример за криптовалутна фирма, която си сътрудничи със спортно предприятие. От NASCAR до Английската Висша Лига, фирмите за виртуални валути продължават да разширяват своя отпечатък в организираните спортове.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Директорът на Binance е оптимист за завръщането на борсата в САЩ при управлението на Тръмп

Главният изпълнителен директор на Binance Ричард Тенг се надява, че с новата администрация на президента Доналд Тръмп крипто регулаторният пейзаж в САЩ ще се промени в благоприятна посока.

19.02.2025 18:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Сривът на Libra предизвика призиви за по-строго регулиране на меме криптовалутите

Сривът на аржентинския токен Libra разпали отново дебатите за необходимостта от по-силна регулаторна рамка за меме монетите.

19.02.2025 16:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Tether си партнира с държава от Африка за разширяване на блокчейн интеграцията

Tether наскоро сключи стратегическо споразумение с Гвинея за проучване на блокчейн и peer-to-peer технологията.

19.02.2025 11:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Могат ли стабилните монети да засилят глобалната доминация на щатския долар?

Стабилните монети, които са обвързани с щатския долар, могат да се превърнат в ключов фактор за засилване на глобалното господство на долара, според последните изводи на Атлантическия съвет.

19.02.2025 9:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Подкрепете CryptoDNES

QR код към биткойн адреса:

QR код към биткойн адреса:

Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.