Популярната криптоборса Binance въведе нова актуализация на своята платформа за фен токени, за да помогне на спортните отбори да подобрят ангажираността на феновете.
Според информация от Cointelegraph програмата възнаграждава притежателите на токени с различни предимства, включително достъп до мачове, ексклузивни вечери и видеоклипове с участието на любимите им играчи.
Феновете могат да печелят точки чрез участие в различни дейности и задачи; по-високите нива на участие осигуряват по-добри награди.
Лиза Хе, ръководител на отдела за незаменяеми (NFT) и фен токените в Binance вярва, че този тип активи са бъдещето на ангажираността на феновете, защото им позволяват да бъдат по-свързани с любимите си отбори и да имат думата при вземането на решения от страна на отбора.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Крипто анализатор сподели какво може да изстреля Етериум до $10,000
Успешната платформа на Binance вече е помогнала на различни футболни клубове като Сантос, Порто и Лацио да се ангажират с хиляди участващи фенове.
Binance и преди е свързвала спорта и Web3 пространството чрез партньорства с футболиста Кристиано Роналдо и продажбата на билети от страна на Лацио под формата на NFT.
Coinbase навлиза по-дълбоко в света на блокчейна и изкуствения интелект с нов 16-седмичен стартъп инкубатор, създаден в сътрудничество с Founders Factory, Animoca Brands и Fabric Ventures.
Токенизираният златен продукт на Tether, XAUT, официално потвърди резервите си, разкривайки покритие от над 246,500 унции злато — повече от 7.7 тона.
Бившият шеф на Binance, Чанпен Джао наскоро стана причина за спекулации в крипто общността.
Робърт Кийосаки, известен с книгата си „Богат татко, беден татко“ и яростната си подкрепа за Биткойн, наскоро се сблъска с неочаквана липса на ангажираност от страна на своите последователи в платформата Х.