От Aptos (APT) възнамеряват да се наложат на японския пазар, като придобият HashPalette, ключов играч в блокчейн сектора в страната.
Този ход включва мигриране на Palette Chain и съществуващите приложения на HashPalette към Aptos.
Чрез това придобиване компанията има за цел да се възползва от силната опора на HashPalette в Япония, давайки възможност за връзки със значими предприятия и засилвайки своя отпечатък в цяла Азия.
Освен това Aptos Labs установи стратегическо партньорство с компанията майка HashPort, за да използва блокчейн инфраструктурата на Aptos за разработване на иновативни продукти, пригодени за японския пазар.
Мо Шайх, основател и главен изпълнителен директор на Aptos Labs, подчерта значението на предприетата сделка, заявявайки, че тя бележи важна стъпка в оборудването на японските предприятия и разработчици с усъвършенствани блокчейн технологии.
Усилията за разширяване на компанията включват и съобщението на Franklin Templeton за интегриране на правителствения паричен фонд „Franklin OnChain US“ (FOBXX) в мрежата на Aptos.
Крипто компаниите в САЩ изиграха важна роля в кампанията за преизбиране на президента Доналд Тръмп през 2024 г., като дариха над $144 милиона.
Крипто пазарът е изправен пред повишена волатилност с наближаването на ключови данни за инфлацията в САЩ – индекс на потребителските цени на 12 март и индекс на цените на производителите на 13 март.
Чарлз Хоскинсън, основателят на Cardano (ADA), се обърна към споровете около отсъствието му от крипто срещата на върха в Белия дом.
Известният анализатор Тимъти Питърсън предупреди, че крипто пазарът скоро може да претърпи спад.