NFT са новите колекционерски карти.
AMC разширява своята привързаност към блокчейн до безплатни бонуси, които получавате с предварително поръчани билети.
Веригата театри и Sony Pictures раздават 86,000 NFT на членове на Stubs Premiere, A-List и Investor Connect, които купуват или резервират билети за прожекциите на Spider-Man: No Way Home на 16-ти декември.
Осребрете код чрез специален уебсайт и ще получите един от 100-те дизайна, налични чрез блокчейна Wax.
Ще трябва да поръчате билетите си чрез уебсайта на AMC Theaters или мобилното приложение, като предварителните поръчки стартират на 29-ти ноември. Ако отговаряте на условията, ще получите кода си на 22-ри декември и ще имате време до 1-ви март 2022 г., за да поискате NFT.
Не Пропускай: Инвестиционна компания купи виртуални недвижими имоти за $2.5 милиона
В допълнение към съществуващия крипто ентусиазъм на AMC, шефът Адам Арон каза, че киноманите и акционерите ‘призовават‘ за NFT. Това също може да се счита за експеримент – AMC и Sony ще разберат колко зрители искат да притежават чисто дигитален колекционерски предмет.
Няма гаранции, че промоцията ще доведе до по-големи продажби на билети, но това може да стане сравнително стандартна практика, ако има достатъчно интерес.
Coinbase направи още една стъпка към стимулиране на DeFi участието, като пусна версии на Cardano и Лайткойн в своята мрежа от втори слой Base.
Digital Asset е осигурила $135 милиона свеж капитал за разширяване на институционалната си блокчейн платформа Canton Network.
Ангажираността на разработчиците в екосистемата на Solana остава висока през последния месец, като разработката на основния протокол и инфраструктурните проекти доминират в GitHub, според нови данни на компанията за крипто анализи Santiment.
Тенденциите в развитието на основните блокчейни показват, че Cardano излиза начело по отношение на основния принос, докато Етериум продължава да доминира в по-широката екосистема, въпреки спада в участието.