NFT са новите колекционерски карти.
AMC разширява своята привързаност към блокчейн до безплатни бонуси, които получавате с предварително поръчани билети.
Веригата театри и Sony Pictures раздават 86,000 NFT на членове на Stubs Premiere, A-List и Investor Connect, които купуват или резервират билети за прожекциите на Spider-Man: No Way Home на 16-ти декември.
Осребрете код чрез специален уебсайт и ще получите един от 100-те дизайна, налични чрез блокчейна Wax.
Ще трябва да поръчате билетите си чрез уебсайта на AMC Theaters или мобилното приложение, като предварителните поръчки стартират на 29-ти ноември. Ако отговаряте на условията, ще получите кода си на 22-ри декември и ще имате време до 1-ви март 2022 г., за да поискате NFT.
Не Пропускай: Инвестиционна компания купи виртуални недвижими имоти за $2.5 милиона
В допълнение към съществуващия крипто ентусиазъм на AMC, шефът Адам Арон каза, че киноманите и акционерите ‘призовават‘ за NFT. Това също може да се счита за експеримент – AMC и Sony ще разберат колко зрители искат да притежават чисто дигитален колекционерски предмет.
Няма гаранции, че промоцията ще доведе до по-големи продажби на билети, но това може да стане сравнително стандартна практика, ако има достатъчно интерес.
Сам Олтман, мозъкът на OpenAI, се е насочил към ново начинание: собствения блокчейн на крипто стартъпа Worldcoin.
Очевидно е, че пазарът на криптовалути възвърна популярността си сред инвеститорите. След спада през 2022 г. цените на криптовалутите нараснаха значително през последните 15 месеца.
Berachain (BERA), блокчейн, фокусиран върху децентрализираните финанси (DeFi), разкри, че е набрал впечатляващите $100 милиона в последния си кръг на финансиране.
EigenLayer, протоколът за рестейкинг на Етериум (ETH), официално обяви старта на своята мрежа в неотдавнашно изявление, публикувано в X.