Крис Диксън, генерален партньор в известната инвестиционна компания Andreessen Horowitz, предполага, че крипто индустрията е на прага да навлезе в еквивалента на фазата на приемане на "iPhone".
В неотдавнашен разговор с Лора Шин в подкаста Unchained, Диксън прави паралел с еволюцията на смартфоните в средата на 2000 г., когато iPhone се появи като революционен продукт, което в крайна сметка доведе до широкото му приемане.
Изхождайки от тази аналогия, той подчерта, че крипто пространството не е преживяло подобен определящ момент, но твърди, че той може да е на хоризонта.
Размишлявайки върху ранните дни на iPhone, Диксън отбеляза ключов период, в който индустрията на смартфоните достига „сладка точка„, белязана от бързото развитие на изключително популярни приложения, пригодени за мобилни потребители, като Uber, Instagram и Snapchat.
Диксън прави паралел между ранната ера на смартфоните и сегашното състояние на крипто индустрията, заявявайки:
Той подчерта и значението на успешното интегриране на инфраструктурата и функционалността на iPhone, което води до рязко нарастване на броя на иновативните приложения.
Сравнявайки това с крипто сектора, Диксън призна, че макар индустрията все още да не е преживяла своя окончателен „iPhone момент“, различни индикатори сочат, че такава трансформационна фаза може би предстои.
Arkham Intelligence, компания за крипто обмен и анализи, разширява услугите си и включва спот търговия с криптовалути, която ще стартира в 17 американски щата на 1 март.
Чанпен Джао (CZ), основател на Binance, наскоро се обърна към криптовалутната общност за насоки как да разпредели над $1 милион, натрупани в адрес на портфейл за дарения, който някога е използвал.
Уорън Бъфет изрази загриженост за американската икономика, предупреждавайки, че стабилността и покупателната способност на долара са уязвими.
Въпреки че тези мита могат да променят динамиката на търговията, от Goldman посочиха, че канадските производители, които нямат алтернативни купувачи, вероятно ще трябва да поемат голяма част от допълнителните разходи чрез по-ниски цени, за да запазят достъпа си до пазара на САЩ.