Доналд Тръмп наскоро пусна втори тираж от NFT картите за търговия и ги рекламира в Instagram след дълго отсъствие от платформата.
Новият тираж от дигиталните карти за търговия се разпродадоха бързо, също както предишната колекция.
Втората серия се отличава с уникална предварително определена рядкост за всяка карта, като някои от тях са лимитирани, а други са единствени по рода си.
В този тираж бившият президент е изобразен да държи Камбаната на Свободата или с костюм на супергерой пред Държавния департмент. Освен това на клиентите, които закупят 47 карти, ще бъде предложена вечеря с Тръмп.
Актуализация за продажбите, идваща от Тръмп разкри, че неговите „Дигитални карти за търговия са ПРОДАДЕНИ, в РЕКОРДНО ВРЕМЕ, за приблизително $4.6 милиона“.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Джо Роугън коментира влиянието на Илон Мъск в Twitter и последиците от RESTRICT
Въвеждането на втория тираж обаче доведе до спад в стойността на първата колекция, тъй като през последните 24 часа минималната цена на картите на Тръмп от първия тираж спадна с 60.37%.
Критиците определиха NFT начинанието на Тръмп като смущаващо, въпреки неговата рентабилност. Първата серия бе пусната във веригата на Polygon през декември 2022 г.
Сбербанк, най-голямата държавна банка в Русия, се подготвя да започне да предоставя попечителски услуги за дигитални активи, с което значително навлиза в развиващия се крипто пазар в страната.
Главният изпълнителен директор Брайън Мойнихан разкри, че Bank of America активно разработва предлагане на стабилни монети по време на конферентен разговор след отчета за приходите в сряда.
PayPal разшири обхвата на своята стабилна монета, PayPal USD (PYUSD), до мрежата Arbitrum, отбелязвайки ключова стъпка в стратегията си за интегриране с по-бърза и по-рентабилна блокчейн инфраструктура.
Citigroup оценява потенциалното пускане на своя собствена стабилна монета, обезпечена с щатски долари, което е сигнал за нарастваща промяна в нагласите на традиционните финансови институции към дигиталните активи.