Брайън Армстронг наскоро сподели краткосрочните и средносрочните планове на компанията си на фона на рязкото покачване на цените на акциите.
В епизод на подкаста Bankless главният изпълнителен директор на Coinbase, Брайън Армстронг, разкри, че борсата се стреми да установи по-последователен и устойчив модел на приходите, за да издържи на възходите и спадовете на пазара на криптовалути.
Армстронг призна, че макар таксите за търговия да остават значителни, те са и силно волатилни.
В отговор на това през последните пет години Coinbase работи за диверсифициране на своите потоци от приходи, фокусирайки се върху „абонаменти и услуги“, като USD Coin, попечителски такси, стейкинг и Coinbase Card.
Според отчета за приходите за четвъртото тримесечие абонаментите и услугите представляват приблизително 47% от приходите на Coinbase.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Финансовият надзор в запада прилича повече на китайския, отколкото се предполага
Това преминаване към по-предсказуеми потоци от приходи помага на компанията да изгради по-стабилен бизнес модел и да се справи с предизвикателствата на циклите на криптопазара.
Акциите на Coinbase, COIN, в момента се търгуват за $62.65, което е ръст от близо 6% за деня и 19% от петък насам. Цената също така се е повишила с почти 100% от най-ниската си стойност за всички времена от $33.
Последните пазарни сътресения, подхранени от геополитически напрежения и страх на инвеститорите, са типичен пример за това как колебанията в настроенията и поведението на големите играчи влияят върху цените на криптовалутите.
Coinbase се нареди на първо място сред най-добре представящите се акции в индекса S&P 500 за юни, като отбеляза ръст от 43% на фона на силен възходящ импулс, подхранван от яснота в регулаторната среда, иновативни продукти и засилен институционален интерес към криптовалутите.
Главният пазарен стратег на Jefferies, Дейвид Зервос, счита, че предстоящата промяна във властта на Федералния резерв може да се отрази благоприятно на американските пазари на акции.
Нов доклад на Европейската централна банка (ЕЦБ) разкрива, че дигиталните методи на плащане продължават да набират популярност в еврозоната, въпреки че парите в брой остават важна част от потребителските плащания — особено за транзакции с малка стойност и плащания от човек на човек (P2P).