Начало » Луксозният бранд Hermès навлиза в метавселената

Луксозният бранд Hermès навлиза в метавселената

01.09.2022 8:00 2 мин. четене Alexander Stefanov
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Луксозният бранд Hermès навлиза в метавселената

Появата на NFT и концепциите за метавселената даде възможност на световните марки да проучат различни начини за свързване с клиентите.

В тази насока луксозната марка Hermès се подготвя да навлезе в това пространство чрез подаване на заявления за търговски марки.

По-специално, Hermès подаде заявление за търговска марка за името си, като се стреми да разшири дейността си в областта на NFT и търговията с виртуални валути, криптовалути, пазари за виртуални стоки, дрехи, обувки и модни ревюта.

Подаването на заявлението в Службата за патенти и търговски марки на САЩ (USPTO) на 26 август беше разкрито от лицензирания адвокат по търговски марки Майкъл Кондудис в Twitter на 31 август.

Освен това, ако подадената заявка за търговска марка бъде одобрена, Hermès ще предлага и гейминг софтуер за теглене, включващ виртуални стоки и услуги за удостоверяване на потребителите, използващи технология за електронна търговия, наред с други.

Луксозните марки и крипто пространството

Струва си да се спомене, че световните луксозни марки за часовници и мода все повече проявяват интерес към света на криптовалутите въпреки депресията на пазарите.

Така например Jacob & Co разкри, че ще представи изцяло новата лимитирана серия Astronomia Solar Bitcoin на световната премиера в рамките на „Дните на часовника в Женева“ само с предварителна уговорка. Часовникът на тема Биткойн (BTC) е първия такъв сложен механизъм, вдъхновен от криптовалутите.


ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Интересът към Етериум спада, твърдят от IntoTheBlock


Забележително е, че интересът на луксозните марки към криптовалутите се счита за значителен, тъй като някои от техните продукти се разглеждат като по-добри инвестиции в сравнение с традиционните активи. Например, през септември 2020 г. стана ясно, че чантата Hermès Birkin е надминала както S&P 500, така и цената на златото от първата година на производството ѝ през 1981 г. насам.

Освен това общите търговски марки на NFT нараснаха, тъй като все повече марки продължават да залагат на сектора. Свързаните с NFT търговски марки в САЩ между 1 януари и 31 май 2022 г. достигат 4,049. В този случай през разглеждания период средно на ден са подавани по 27 нови заявления за търговски марки за NFT.

 

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

Първият фонд за проследяване на XRP в Азия дебютира с подкрепата на Ripple

HashKey Capital официално стартира първия в Азия фонд за проследяване на XRP, който предоставя на професионалните инвеститори регулирана експозиция към токена без необходимост от пряко притежание.

18.04.2025 13:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Тръмп поиска оставката на председателя на Фед

Доналд Тръмп поднови нападките си срещу председателя на Федералния резерв Джером Пауъл, твърдейки, че въпреки забавящата се инфлация не е предприел мерки за намаляване на лихвените проценти.

18.04.2025 10:30 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Крипто пазарът е изправен пред риск – какво да очакваме?

Поредица от предупреждения повишава възможността крипто пазарът да навлиза в мечи етап.

17.04.2025 19:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

ОКХ навлиза повторно на американския пазар след споразумение за $500 милиона

OKX официално навлиза на крипто пазара в САЩ, разкривайки планове за внедряване на своята централизирана платформа за търговия и услуга за портфейли в цялата страна.

17.04.2025 18:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.