Coinbase направи своя дебют в Super Bowl със забележително хитра реклама с QR код, която може би беше твърде успешна.
Кампанията на борсата “По-малко приказки, повече Биткойн” изглежда временно срина приложението си след излъчването на рекламата.
ICYMI
Now that we have your attention we’d like to announce that we’re giving away $15 in BTC to anyone who joins Coinbase by 2/15.
Click below for more info and RT to tell your friends!
Sign up and see terms here → https://t.co/fKHisXZJJc pic.twitter.com/SDWUup2Ql5
— Coinbase (@coinbase) February 14, 2022
Пълната 60-секундна реклама почти изцяло се състоеше от цветен подскачащ QR код, напомнящ на емблематичното DVD лого. Когато бъде сканиран, кодът довежда зрителите до промоционалния уебсайт на Coinbase, предлагайки промоция от $15 в безплатен BTC на стойност $15 за нови регистрации, заедно с подаръци за $3 милиона, в който клиентите могат да участват.
Не Пропускай: KPMG инвестира в Биткойн и Етериум
Офертата е ограничена, като новите клиенти имат време до 15-ти февруари да получат промоцията от $15 – нещо, което може да е проблем, тъй като приложението на Coinbase се срина, вероятно поради огромния приток на трафик от рекламата.
Компаниите за криптовалути са със силно присъствие на тазгодишния Super Bowl, като множество компании – включително Crypto.com и FTX – използват голямото спортно събитие за популяризиране на услугите си.
Бил Гейтс постигна известност и натрупа значителното си богатство чрез ролята си на съосновател и бивш главен изпълнителен директор на Microsoft.
Доброволна група за събиране на разузнавателна информация, наречена InformNapalm, твърди, че AI софтуер, разработен от руската фирма за киберсигурност Kaspersky, е бил интегриран в руски дронове, използвани в конфликта с Украйна.
Президентът на Федералния резерв на Ню Йорк Джон Уилямс подчерта значението на целта на централната банка на САЩ за инфлация от 2% за поддържане на ценовата стабилност и насърчаване на икономическия просперитет по време на скорошна конференция.
По време на разговора на 2 май 2024 г. за печалбите на Coinbase за първото тримесечие, главният изпълнителен директор Брайън Армстронг обяви, че Base се очертава като водещото решение от втори слой по обем на транзакциите.