Начало » Други » Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

29.04.2022 10:38 2 мин. четене
СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Nike пуска първите си metaverse кецове в партньорство с RTFKT

Модният гигант Nike пусна първите си CryptoKicks на Етериум в партньорство с RTFKT studios, NFT компанията, която купи през 2021 г.

Маратонките сега се продават за около 2.5 ETH ($7,500) до 3 ETH ($9,000), според доклад на CNET.

Обувките, известни като Nike Dunk Genesis Cryptokicks, са колекция от 20,000 незаменими токена, предназначени за използване в метавселената. Хората, които имат аватари в метавселената, могат да ги носят във виртуалното пространство.

Освен това е възможно да промените външния вид на обувките, като използвате колекционерската колекция “Skin Vials”, която струва най-малко 0.8 ETH ($2,500). Рядкостта на тези обекти се различава и някои от най-редките са на по-високи цени.

Един CryptoKick с флакон с рядък “skin vial” се продава за 45 ETH ($133,000), докато най-редкият от колекцията, флаконът Alien, се продава за 150 ETH ($449,500).

RTFKT обяви старта чрез туит, но не предостави допълнителна информация дали собствениците на NFT ще получат и физически чифт обувки. Въпреки това е осигурен филтър за Snapchat за притежателите, за да покажат обувките си.

Модните компании местят съперничеството в метавселената

Nike не е единствената компания за маратонки, която залага на метавселената. Нейният близък конкурент, Adidas, пусна колекция от 30,000 NFT в партньорство с Bored Apes през 2021 г.

NFT колекцията, наречена Into the Metaverse, в момента се продава в OpenSea с минимална цена от $1,938 ETH ($5,813). В този случай собственикът на NFT ще получи както виртуални, така и реални дрехи.

Съперничеството между двете компании също доведе до инвестиране във виртуални пространства. Nike притежава виртуален магазин в Roblox, докато Adidas наскоро купи земя в Sandbox.

И двете компании са примери за широкия интерес към метавселената в индустрията на модата и облеклото. Dolce and Gabbana, Gucci и Burberry са няколко марки, които стартираха инициативи за метавселена, вариращи от NFT до виртуални магазини в блокчейна.

Активен крипто трейдър, следи и новини, свързани с акции, S&P500 и злато. Деян обича да спортува активно, тренира редовно, занимава се с калистеника. Обича и да чете Sci-Fi книги, когато му остане време.

Telegram

СПОДЕЛИ: СПОДЕЛЯНИЯ
Още Други Новини

JPMorgan полага основите за токенизирано финансиране с нова блокчейн инициатива

JPMorgan Chase подаде нова заявка за търговска марка „JPMD“, сигнализирайки за намерението си да се разшири във финансовите услуги, базирани на блокчейн.

17.06.2025 14:00 1 мин. четене Alexander Zdravkov

Bybit навлиза в DeFi сферата с нова платформа, базирана на Solana

Bybit се подвизава отвъд централизираната търговия с предстоящото стартиране на своята децентрализирана борса, Byreal, изградена върху блокчейна на Solana.

16.06.2025 18:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Крипто печалбите на Тръмп за 2024 г. надхвърлят $58 милиона

Доналд Тръмп е спечелил над $58 милиона от крипто начинания си през 2024 г., според последния му доклад за финансови разкрития.

16.06.2025 12:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov

Златото се приближава към нови върхове – ето защо

Безмилостното покачване на цената на златото през 2025 г. не дава признаци за забавяне. Спот цените преминаха над $3,400 тази седмица – на крачка от рекорда от април, който бе близо до $3,500 – след като подновените военни действия в Близкия изток разтърсиха световните пазари.

16.06.2025 7:00 2 мин. четене Alexander Zdravkov
Все още няма коментари!

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.