Браузърът Brave добавя 1,5 милиона активни потребители на месец (MAU) през април и май, като общата активна потребителска база възлиза на 15,4 милиона.
Според актуализация, споделена от ориентирания към поверителността браузър, той вече има общо 5,3 милиона активни потребители ежедневно, след като надмина нивото от 5 милиона DAU през май. За актуализацията Brave имаше 2 милиона души, използващи браузъра им ежедневно преди година, което показва значителен растеж.
Brave позволява на потребителите да се включат, за да виждат реклами и да бъдат възнаградени в Basic Attention Token (BAT), за да ги виждат, докато сърфират в интернет. Рекламите на Brave, добавя фирмата, привлякоха 1530 кампании, откакто стартираха миналата година, показвайки 255% увеличение от 400-те кампании, отчетени през октомври 2019 г.
Потребителите са възнаградени в BAT за това, че виждат спонсорирани изображения, когато отворят нов раздел на браузъра. Тъй като те бяха стартирани през февруари 2020 г., 25 кампании, които ги използват, бяха пуснати. Няколко компании от висок профил, включително Verizon, Newegg, Chipotle и PayPal / Honey са пускали реклами на потребителите, използващи браузъра Brave.
В своята актуализация Brave твърдят, че рекламните им кампании вече се поддържат в 183 страни и имат CTR (честота на кликване) от 9%, много над средното ниво от 2% за рекламната индустрия. Според някои монети, дори CTR са достигнали до 15%. Съобщава се, че програмата Ads Grant на Brave предоставя допълнителна информираност и подкрепа за организации с нестопанска цел, включително Академия Хан, Спасете детето и UNICEF Франция.
Създателите, които са верифицирани от Brave за получаване на награди за BAT със своите потребители, също непрекъснато нарастват. Вече има над 700 000 уебсайтове, сътрудници на GitHub, канали в YouTube, потребители на Twitter, Twitter стрийминг на живо и още по-верифицирани за получаване на BAT награди.
Coinbase направи важна крачка към разширяване на присъствието си в областта на децентрализираните финанси (DeFi), като привлече в екипа си ръководството на Opyn Markets, известна компания в сектора на DeFi дериватите.
Grayscale Investments призова Комисията за ценни книжа и борси на САЩ (SEC) да разреши пускането на своя мулти-крипто ETF – Grayscale Digital Large Cap Fund – с аргумента, че по-нататъшни забавяния нарушават законоустановените срокове и нанасят вреди на инвеститорите.
Robinhood официално въведе услугите за стейкинг на Етериум (ETH) и Solana (SOL) за своите клиенти в САЩ, предлагайки на потребителите нов начин да печелят награди от своите крипто активи.
Изпълнителният директор на Binance Ричард Тенг сподели оптимистична прогноза за бъдещето на криптовалутите по време на участието си в предаването „Mornings with Maria“, като подчерта нарастващото глобално приемане, напредъка в регулаторните рамки и интеграцията на стратегически резерви.