Hotels.com вече позволява на онлайн купувачите да печелят награди в Биткойн. Като един от най-добрите туристически сайтове в света, Hotels.com си партнира с Lolli, услуга за отстъпки, която възнаграждава клиентите с BTC за пазаруване на партньорски уебсайтове.
Според съобщението, потребителите на Lolli могат да спечелят до 3,5% от своите покупки обратно в Биткойн при резервация на един от предлаганите 325,000 хотела, разположени на приблизително 19 000 локации.
Lolli вече си партнира с Priceline, Booking.com, Hotwire, Hilton, Marriott и VRBO, предоставяйки на клиентите широка гама от възможности за пътуване. Изпълнителният директор на Lolli, Алекс Аделман, сподели:
Според SimilarWeb, сега работим с два от трите най-популярни туристически сайта в света – Booking.com и Hotels.com, които осигуряват почти пълно покритие на повечето големи хотели по света.
Airbnb са в партньорство с Lolli, но техният най-голям конкурент VRBO.com (11-ия най-голям туристически сайт) е един от най-добрите в сферата, давайки на хората възможност лесно да печелят BTC когато наемат апартаменти, стаи и много други. VRBO може да се похвали с имоти в 190 страни по света.
Хотелски брандове като Marriott и Hilton също се представят невероятно добре на Lolli.com.
Lolli работи чрез разширение за браузър. Компанията е създала партньорства с най-добрите търговци на дребно, обединени в мисия за разпространение на Биткойн, която може да доведе до масовото приемане. Всеки път, когато купувач на Lolli прави продажба от член-търговец, Lolli получава процент от сделката. Вместо да запази пълната сума, Lolli я споделя, като изпраща безплатно Биткойн на потребителския портфейл на платформата.
Клиентите могат да задържат криптовалутите си или да ги извадят на банкова сметка в щатски долари, след като са достигнали наличен баланс от $15.
Според екипа на Lilli, местните и международните туристи са похарчили близо 1,1 трилиона долара само в САЩ през 2018 година.
Представете си за момент, че само 5% от американските пътници са използвали Lolli, за да печелят Биткойн. Това са 55 милиарда долара разходи, за 16,2 милиона души. При около 3,5% такса, това са около $ 1,925,000,000 (~ 170,354 BTC), които се трупат годишно. Всичко това с няколко натискания на клавиатурата.
Hotels.com стана част от Expedia през 2001 година. Мейнстрийм бранда променя начина на живот и забавления като същевременно предлага промоции, насочени към туристи, мобилни милениали и 104 000 последователи в Twitter.
Компанията наскоро обяви, че планира да плаща по $10,000 на човек за това да пътува и да разглежда басейни.
За първи път в региона, бахрейнската верига ресторанти Al Abraaj Restaurants Group стана първата публично търгувана компания в Близкия изток, която отдели част от корпоративните си средства за Биткойн.
Докато Етериум затвърждава ролята си в глобалния финансов пейзаж, Фондация Етериум стартира мащабна инициатива за осигуряване на бъдещата сигурност на мрежата.
Създателите на MetaMask не изключват възможността да пуснат токен, но ако това се случи, потребителите могат да очакват прозрачно и защитено от измами разпространение.
Световните пазари преоценяват очакванията си за икономическото представяне на Китай след внезапното затишие на търговското напрежение със САЩ.