XRP на Ripple записа още едно значимо постижение в своя опит за масово приемане.
Криптовалутата вече е напълно интегрирана с Woocommerce, онлайн гигантът на пазара, който захранва 3,3 милиона онлайн магазина. Активът постигна това чрез програма за награди от Wietse Wind, която е основател на XRP Labs.
Само миналата седмица беше обявено, че Wind предлагат 3000 XRP (над $ 900) като награда за всеки, който успешно интегрира XRP с Woocommerce. Преди два дни, това се превърна в реалност и XRP потенциално ще бъде приет от над 3 милиона потребители за една нощ.
XRPL Labs на Wind станаха приятелски настроени към XRP заради любовта им към криптовалутата. Фирмата прави значителен принос в популяризирането на криптовалутите, особено XRP. Освен интеграцията, която Winds току-що постигна, XRPL Labs също работи за стартиране на децентрализирана борса, подобна на тази, по която работят Binance.
XRP също допринесе за подпомагане на проектите, изпълнявани от Winds, които са предимно центрирани около XRP. Например XRP Tip Bot, който сега е популярен бот за изпращане на съвети в социалните мрежи.
Съвсем наскоро, водещият обмен на криптовалути в Израел, eToro, обяви намерението си да приеме xRapid, известната платежна платформа Ripple, която използва XRP за ликвидност. Тези и много други събития в пространството сочат все по-голяма популярност на Ripple и XRP, въпреки няколко противоречия около компанията и дигиталните активи.
Интеграцията с Woocommerce ще бъде едно от най-големите постижения, отбелязани от Ripple и XRP тази година, тъй като милиони потребители вероятно ще приемат актива, което е сбъдната мечта за всяка криптовалута.
Чарлз Хоскинсън разкри нови разработки в мрежата на Cardano, Midnight, фокусирана върху поверителността, включително масивна мулти-верижна airdrop инициатива, насочена изцяло към потребителите на дребно.
Binance разширява гамата си от деривати с въвеждането на нов безсрочен фючърсен договор, базиран на Civic (CVC). Това е ход, който е в съответствие с по-широката стратегия на платформата за диверсифициране на фючърсните си предложения и задоволяване на нарастващото търсене от страна на потребителите.
BTCS се ориентира към Етериум, като разкрива планове да натрупа до $57.8 милиона в ETH като част от по-широка инфраструктура и разширяване на стейкинга.
Екосистемата на меме монетите на Solana навлиза в нова фаза, тъй като конкурентните платформи бързо набират популярност спрямо Pump.fun, дългогодишния лидер в създаването на токени. Това, което някога бе почти монопол, сега се превръща в конкурентна арена.