xRapid вече е напълно достъпен за търговски цели, както е обявено от главния изпълнителен директор на Ripple Брад Гарлингхаус, на конференцията Ripple Swell 2018 в Сан Франциско.
Гарлингхаус също така съобщи, че три финансови компании вече са настроени да използват за първи път този крипто продукт, Mercury FX, Cuallix и кооперативната финансова фирма Catalyst Corporate Federal Credit Union.
В интервю на CNBC, Ашиш Бирла, вицепрезидент на продуктовия отдел за Ripple заяви:
Аз съм наистина развълнуван да пуснем продукта на пазара в момент, когато има много скептицизъм за цифровите активи и техния реален случай на употреба. Тук има нещо, в което откриваме много стойност и предоставяме тази стойност на клиентите си, използвайки цифровите си активи, за да се придвижват парите по-ефективно.
xRapid е продукт на Ripple, който ще позволи на финансовите институции лесно да изпращат трансгранични транзакции незабавно, с много ниски такси в сравнение с други традиционни начини на форматиране на транзакциите.
Тази интеграция е първият път, когато XRP излиза изцяло на световния пазар за широко разпространено търговско използване от финансовите институции и е огромно развитие, което определено ще отведе крипто сферата до масово приемане и финансовия мейнстрийм.
Гарлингхаус също така каза, че очаква десетки банки да интегрират XRP преди края на 2019 г., което ще им помогне да обработват по-бързи трансгранични транзакции.
Пусната на 17 януари 2025 г., точно преди встъпването в длъжност на Доналд Тръмп, $TRUMP навлезе на пазара с голям импулс, подхранван от гласовата подкрепа на президента за дигиталните активи.
Polyhedra Network съобщи, че комбинация от координирано изтегляне на ликвидност, агресивни продажби от страна на маркет-мейкъри и каскадни ликвидации е довела до срив на цената на ZKJ токена от $1.92 до $0.29 само за един следобед на 15 юни.
Cardano започва да демонстрира нови признаци на сила, като се е покачил с малко над 3% през последния ден, тъй като крипто пазарът преживява умерено възстановяване.
Tron на Джъстин Сън се готви да навлезе на публичните пазари в САЩ, като се слее с листната на Nasdaq SRM Entertainment, заобикаляйки конвенционалното първично публично предлагане (IPO).