Въпреки положителната инерция, пазарът на дигитална реклама има известни проблеми, включително ниска ефективност на рекламите и рентабилност, висок риск от измами и непрозрачни взаимоотношения между контрагентите.
Системата е дефектна за всички участници: рекламодателите губят пари, плащайки за фалшиви кликвания и показват реклами на хора, незаинтересовани от рекламираната стока или услуга. Издателите се борят да намерят надеждни рекламодатели и потребителите са бомбардирани с нежелани банери, изскачащи прозорци и неподходящи оферти.
Невронните мрежи акумулират данни за потребителското поведение, за да им покажат правилното рекламно съдържание в правилния момент. Това води до по-ентусиазиран отговор на рекламата и увеличава броя на покупките.
Тъй като разположението на рекламите е автоматизирано и се управлява от интелигентни договори, трети страни вече не са необходими за регулиране на процеса. Чрез премахването на посредниците, Ubex увеличава икономическата ефективност на сътрудничеството за всички участващи страни по следния начин:
Рекламодателите изразходват по-малко за разработването на стратегии или тестване на различни канали и получават по-ясни резултати от своите целеви кампании.
Издателите вече не бива да се притесняват за запълването на рекламните места на своите уебсайтове и за ниската възвръщаемост, тъй като механизмът за изкуствен интелект гарантира, че слотовете се заемат от най-подходящите реклами.
Потребителите се радват на значително подобрено преживяване при сърфиране в мрежата и динамична информация за най-добрите сделки.
Ubex използва рейтингова система за рекламодатели и издатели. Резултатите се съхраняват на блокчейна, заедно с пълната история на дейността им и осигуряват бонуси за най-надеждните партньори. Екипът вече пусна алфа версията на своята платформа, която е на достъпна за всички.
По време на срещата с държавния секретар на САЩ Антъни Блинкен, китайският президент Си Дзинпин подчертава значението на искреността в международните отношения и призова Съединените щати да признаят действията си в съответствие с думите си.
Крипто китовете наскоро прехвърлиха значителна сума от $1.3 милиарда в USD Coin (USDC) в популярната платформа за обмен Coinbase. Пазарните анализатори тълкуват това движение като потенциално бичи сигнал.
Марк Юско, главен изпълнителен директор на Morgan Creek Capital, предвижда значителен приток на средства на пазара на криптовалути, тъй като богатството на бейби бумърите, което се оценява на трилиони долари, търси експозиция към дигитални активи.
Докладът за икономическата активност от четвъртък послужи като поредното грубо събуждане за инвеститорите и политиците от Федералния резерв, които се надяваха, че намаляването на инфлацията ще проправи пътя към намаляване на лихвените проценти през лятото.