Германският автомобилен производител "Ауди", базиран в Инголщад, тества технологията "Блокчейн" за физическото и финансово разпределение, съобщи ‘‘Cointelegraph auf Deutsch‘‘ на 30-ти март.
С новото си решение, Audi цели да повиши сигурността и прозрачността в своите световни вериги за доставки.
Производителят на автомобили пусна миналата година доказателство за поведение (Proof of Content ;PoC) на системата си за блокиране, след успешно тестване на технологията, базирана на Hyperledger Fabric от IBM. Благодарение на положителната обратна връзка, ръководството на Audi реши да развие проекта извън етапа на PoC.
Изследователският екип, съставен от представители на различни организационни звена, като финанси, производство, логистика и ИТ, в момента изследва представянето и документацията на международните логистични процеси, включително финансовото уреждане.
Освен това, екипът проучва различни вариянти за използване на блокчейн и да подобри сигурността на преноса на данни, ефективността на веригите за доставки, управлението на местните енергийни мрежи и управлението на цифровите обекти.
Александър Дитмейер, ръководител на Групата на Министерството на финансите в “Ауди” АД, заяви в интервю за “Die Produktion”, че блокчейн има потенциал да променя различни оперативни принципи в рамките на индустриалните компании и открива нови възможности. Dietmeier също така подчерта, че той вярва, че Audi вероятно ще предлага криптовалути като начин за плащане в близко бъдеще.
Други немски производители на автомобили като BMW, Mercedes и Porsche наскоро попаднаха в заглавията със собствените си експерименти с Blockchain.
Мерцедес Бенц, дъщерно дружество на автомобилната група Daimler AG, издава своя собствена криптовалута MobiCoin, за да възнагради шофьорите за екологичното шофиране. Porsche изследва използването на блокчейн в своите автомобили в сътрудничество с базирания в Берлин XAIN.
Според източници BMW планира да разшири портфолиото си, като си партнира със стартирането на Blockchain и съвместно разработва система за етично извличане на кобалт за своите продукти.
През 2024 г. американската икономика бързо излиза от рецесията, причинена донякъде от Ковид пандемията, предизвиквайки ново усещане за оптимизъм.
На фона на продължаващия конфликт, произтичащ от инвазията на Русия в Украйна, значителен брой руснаци, оценени на до един милион, потърсиха убежище в чужбина.
Неотдавнашното IPO на Trump Media & Technology Group (DJT) изведе социалната медийна платформа на Доналд Тръмп, „Truth Social“, на публичния пазар с първоначална цена над $70 на 26 март.
Според митническата администрация на Китай (GAC), търговията между Китай и други членове на БРИКС е нараснала до 1.49 трилиона юана (~$209.7 милиарда) през първото тримесечие (Q1) на тази година, отбелязвайки ръст от 11.3% на годишна база.