Blast Network, решение за мащабиране от втори слой на Етериум, изпитва значителни затруднения, като се наблюдава сериозно понижение както на общата блокирана стойност (TVL), така и на броя на активните дневни потребители, което поражда съмнения относно дългосрочната ѝ жизнеспособност.
Неотдавна TVL на Blast спадна със застрашителните 62% от пика си след отчетената в началото на август загуба на ликвидност в размер на $300 милиона.
Неволите на мрежата са допълнително подчертани от резкия спад на дневните активни потребители, които към 18 август са спаднали до 27,800 – най-ниската стойност, откакто Blast започна разширяването си в края на февруари. Това е в рязък контраст с конкуренти като Base и Arbitrum, които могат да се похвалят съответно със 740,000 и 360,000 дневно активни портфейла.
Този спад на броя на потребителите следва проблемен airdrop през юни и нарастващо недоволство сред потребителите и разработчиците.
Известни проекти като Pacmoon, най-големият меме токен в мрежата на Blast, сега търсят алтернативи. Ламболанд от Pacmoon критикува Blast за липсата на обществена и култура ангажираност, заявявайки“
Blast не успя да обърне внимание на тези ключови аспекти и изгради система, която се фокусира върху създаването на токени, без да осигурява необходимата социална подкрепа.
Освен това мрежата се сблъска с критики по отношение на подхода си за въвеждане в експлоатация, по-специално функцията „мост“, която остави потребителите в невъзможност да изтеглят средствата си за продължителен период от време.
Докато Coinbase отброява дните до включването си в S&P 500 на 19 май, главният изпълнителен директор на компанията Брайън Армстронг вече гледа отвъд този важен момент.
С цел да се фокусира по-силно върху дигиталните активи, базираната в Невада GD Culture Group се готви да стартира мащабна стратегия за управление на криптовалути, подкрепена от значителна сделка за продажба на акции на стойност до $300 милиона.
С наближаването на първата крипто среща на върха в Ню Йорк, кметът Ерик Адамс е категоричен: Градът се позиционира като глобален център за развитие на блокчейн технологията.
Web3 гигантът Animoca Brands се готви да излезе на борсата в Ню Йорк, възползвайки се от това, което счита за по-благоприятна за криптовалутите среда под управлението на президента Доналд Тръмп.