Докладите на Mastercard показват, че над 51% от потребителите в Латинска Америка са извършвали транзакции с криптовалута. Манията по криптовалутите, която бавно започна да се разраства в периода на пандемията, се разпространи мощно в Латинска Америка.
Докладите на Mastercard показват сериозността на интереса към криптовалути сред латиноамериканците. Платежният гигант е провел проучване сред повече от 35,000 души в световен мащаб в периода март-април. Проучването, наречено Индекс на плащанията 2022, разкрива, че 51% от потребителите вече са извършили трансакция с криптовалута. Една трета от тях също така заявяват, че са използвали стабилни монети, за да извършват плащания за ежедневни покупки.
Новото проучване се върти основно около възникващите нови плащания и поведението на потребителите около тях. Проучването показва и любопитството на потребителите да научат повече за технологиите и дейността около блокчейн, NFT, криптовалутите и DeFi.
Уолтър Пимента, изпълнителен вицепрезидент на компанията, заяви:
Все повече латиноамериканци проявяват интерес към криптовалутите и искат решения, които улесняват достъпа до криптосферата. В Mastercard разработваме тези решения, за да разширим дигиталното приобщаване и да укрепим съюзите, които гарантират оперативност и поддръжка.
Успехът на дигиталните активи като инвестиция е нещо, в което 54% от латиноамериканските потребители се чувстват уверени. Две трети от латиноамериканците също така предпочитат да делят поравно разплащанията си между крипто и традиционните методи в ежедневните си операции.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Защо Илон Мъск подкрепя Dogecoin (DOGE)?
Проучването също така показва, че потребителите в региона са по-уверени в инвестирането и извършването на плащания в крипто, ако има организация, която може да подкрепи процеса. 82% заявяват, че биха предпочели настоящата им финансова институция да им предлага незабавно достъпни услуги, свързани с криптовалута.
Бъдещето на плащанията вече е тук. Все повече латиноамериканци се обръщат към технологиите, за да извършват финансовите си транзакции, и се очаква тази тенденция да продължи да се засилва, като преобладаващата част от 95% планират да използват дигитален метод на плащане през следващата година, а 29% признават, че са използвали по-малко пари в брой през изминалата година.
Съобщава се, MetaMask, известен крипто портфейл, тества изцяло ончейн платежна карта в сътрудничество с Mastercard, издадена от Baanx.
Deutsche Boerse, операторът на най-голямата германска фондова борса, стартира платформа за спот търговия с криптовалути, предназначена за институционални клиенти, както беше обявено в изявление, публикувано във вторник.
След като през юли 2022 г. Celsius бе изправена пред фалит, се стигна до особена развръзка: докато по-голямата част от компанията се разпада, един аспект се запазва – приложението за телефон Celsius по необясними причини продължава да функционира и да е достъпно за теглене.
Robinhood, известна със своите услуги за търговия с акции и криптовалути, разкри партньорство с Arbitrum – блокчейн от втори слой, изграден върху Етериум.