Създателите на видео съдържание скоро могат да видят NFT функциите, добавени към YouTube, каза по-рано днес главният изпълнителен директор на платформата Сюзън Уоджиски.
В годишно писмо до създателите, изпратено във вторник, Уоджиски каза, че YouTube вижда Web3 като източник на вдъхновение за нови начини за подобряване на платформата.
YouTube се присъединява към Facebook, Instagram и Twitter в търсене на алтернативи на своя базиран на реклами бизнес модел. Компанията е прекарала няколко години в изграждането на начини за своите създатели да печелят пари отвъд осигуряването на приходи от реклами, въвеждайки функции като електронна търговия и директни плащания от фенове.
Незаменимите токени, каза Уоджиски, също могат да намерят своето приложение в платформата.
В годишното си писмо до създателите на съдържание в YouTube тя каза, че платформата се е обърнала към Web3, за да намери нови и по-ефективни начини за нейните създатели да печелят пари.
„Винаги сме фокусирани върху разширяването на екосистемата на YouTube, за да помогнем на създателите да се възползват от нововъзникващите технологии, включително неща като NFT, като същевременно продължаваме да укрепваме и подобряваме изживяването, които създателите и феновете имат в YouTube„, пише тя в писмото.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ: Ето защо Етериум (ETH) ще остане пазарен лидер
Уоджиски също така отбеляза, че YouTube също ще даде приоритет на развитието на игрите, пазаруването, музиката и „Shorts„, функцията на платформата, която е подобна на TikTok.
Това е първият път, когато Google, който притежава YouTube, признава потенциала на NFT. Други големи социални медийни платформи като Twitter вече са навлезли в манията по NFT, позволявайки на потребителите да публикуват своите проверени NFT като снимки на профили. Популярността на тази функция дори накара Instagram да обмисли подобно предложение.
YouTube, предоставяйки на своите създатели възможността да издават NFT, може да стане платформата в челните редици на NFT пазара. С 2.3 милиарда активни месечни потребители, над 31 милиона канала и 30 милиона плащащи абонати, YouTube може да бъде плодородна почва за нов бум на NFT.
Изпълнителният директор на JPMorgan Chase Джейми Даймън предупреди, че вероятността от рецесия в САЩ все още е голяма, посочвайки като основни заплахи за икономическия растеж геополитическата нестабилност и нерешените вътрешни проблеми.
Хайпът около блокчейн гейминга значително е затихнал, но експерти от бранша предполагат, че това затишие може да е знак за нещо положително: Узряване.
Според Мат Хуган, главен инвестиционен директор на Bitwise, неотдавнашното поскъпване на Биткойн може да е само началото, като той вижда възможност водещата криптовалута да удвои стойността си до края на годината.
Докато Етериум затвърждава ролята си в глобалния финансов пейзаж, Фондация Етериум стартира мащабна инициатива за осигуряване на бъдещата сигурност на мрежата.