Със спада на цената на Dogecoin, главният маркетингов директор (CMO) на Tik Tok сподели, че надуването на цената е приключило.
Dogecoin падна значително, след като цената скочи в резултат на промотиране в Tik Tok, целящо да тласне DOGE до $ 1. Според CMO-то на социалната мрежа – Хайдер Рафик – това събитие изглежда е приключило.
“DOGE/Tik Tok ефектът се свежда повече до волатилността на Tik Tok, отколкото тази на крипто индустрията, тъй като той разчита на предизвикателства, набиращи популярност – категория, в която това предизвикателство на Dogecoin се вписва.
Tik Tok предизвикателствата имат доста кратки цикли и гледайки спада от 20% в цената в последните 24 часа, изглежда предизвикателството е към края на курса си.”
На социалната платформа имаше предизвикателство, казващо на хората да купуват Dogecoin. Целта е била да се изстреля цената на криптовалутата над $ 1. Това така и не стана, но криптовалутата успя да удвои стойността си, преди да се срине.
Google Trends също показва намаление в интереса към DOGE до стандартни нива, наблюдавани преди Tik Tok ефекта. Криптовалутата също така бе изброена на Bitfinex.
Криптовалутата XRP, създадена от Ripple, преживя бурно пътуване през последните месеци, като остана значително под 30-дневната си средна стойност.
Екосистемата Shiba Inu (SHIB) наскоро направи важно съобщение чрез X (бившия Twitter), разкривайки планове за голямо надграждане на своята платформа за мемe монети.
Меме криптовалута, базирана на Solana (SOL), почти удвои стойността си само дни след като общността му гласува да изгори значителна част от предлагането.
ETF aнализаторът на Bloomberg Ерик Балчунас е песимист по отношение на вероятността Комисията по ценни книжа и фондови борси на САЩ (SEC) да одобри спот ETF за Етериум (ETH) до края на май.