Със спада на цената на Dogecoin, главният маркетингов директор (CMO) на Tik Tok сподели, че надуването на цената е приключило.
Dogecoin падна значително, след като цената скочи в резултат на промотиране в Tik Tok, целящо да тласне DOGE до $ 1. Според CMO-то на социалната мрежа – Хайдер Рафик – това събитие изглежда е приключило.
“DOGE/Tik Tok ефектът се свежда повече до волатилността на Tik Tok, отколкото тази на крипто индустрията, тъй като той разчита на предизвикателства, набиращи популярност – категория, в която това предизвикателство на Dogecoin се вписва.
Tik Tok предизвикателствата имат доста кратки цикли и гледайки спада от 20% в цената в последните 24 часа, изглежда предизвикателството е към края на курса си.”
На социалната платформа имаше предизвикателство, казващо на хората да купуват Dogecoin. Целта е била да се изстреля цената на криптовалутата над $ 1. Това така и не стана, но криптовалутата успя да удвои стойността си, преди да се срине.
Google Trends също показва намаление в интереса към DOGE до стандартни нива, наблюдавани преди Tik Tok ефекта. Криптовалутата също така бе изброена на Bitfinex.
Shiba Inu (SHIB), популярната меме монета, отбеляза значителна волатилност през изминалата година. За инвеститорите, които са уцелили правилния момент на пазара, печалбите са значителни.
Вълна от институционални и регулаторни промени бързо превръща токенизацията от концепция в реалност, а ефектът върху основните блокчейн активи може да се прояви по-скоро, отколкото се очаква.
Binance представи 26-ия проект от програмата си HODLer Airdrops — Lagrange (LA), ZK протокол, предназначен да внесе проверима надеждност в екосистемата на изкуствения интелект.
Truth Social, медийното предприятие, свързано с президента на САЩ Доналд Тръмп, направи смела крачка в областта на дигиталните активи с ново заявление за регистрация на спот борсово търгуван фонд (ETF) за криптовалути.