Със спада на цената на Dogecoin, главният маркетингов директор (CMO) на Tik Tok сподели, че надуването на цената е приключило.
Dogecoin падна значително, след като цената скочи в резултат на промотиране в Tik Tok, целящо да тласне DOGE до $ 1. Според CMO-то на социалната мрежа – Хайдер Рафик – това събитие изглежда е приключило.
“DOGE/Tik Tok ефектът се свежда повече до волатилността на Tik Tok, отколкото тази на крипто индустрията, тъй като той разчита на предизвикателства, набиращи популярност – категория, в която това предизвикателство на Dogecoin се вписва.
Tik Tok предизвикателствата имат доста кратки цикли и гледайки спада от 20% в цената в последните 24 часа, изглежда предизвикателството е към края на курса си.”
На социалната платформа имаше предизвикателство, казващо на хората да купуват Dogecoin. Целта е била да се изстреля цената на криптовалутата над $ 1. Това така и не стана, но криптовалутата успя да удвои стойността си, преди да се срине.
Google Trends също показва намаление в интереса към DOGE до стандартни нива, наблюдавани преди Tik Tok ефекта. Криптовалутата също така бе изброена на Bitfinex.
Тъй като Биткойн и по-широкият алткойн пазар продължават да се колебаят непредсказуемо, компанията за блокчейн анализи Santiment идентифицира шест алткойна, които предизвикаха силен интерес в социалните медии.
На този ден преди десет години – 30 юли 2015 г. – започна революционна глава в историята на блокчейн технологията.
В нов доклад на Standard Chartered се подчертава, че публично търгуваните компании, които държат Етериум (ETH) като резерв, са се превърнали в уникален и бързо развиващ се клас активи, различен от традиционните крипто инструменти като ETF или частни фондове.
На фона на текущата пазарна волатилност компанията за блокчейн анализи Santiment съобщи за забележително нарастване на активността на китовете, насочени към избрана група алткойни.